۱۰۸ اصله قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ۱۰۸ اصله قنداق قاچاق جنگلی از دو دستگاه نیسان وانت در اردبیل کشف و ضبط شد.

۱۰۸ اصله قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد

محمود قلی‌زاده، اظهار کرد: ۱۰۸ اصله قنداق قاچاق جنگلی با اقدام به موقع نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل و نمین از دو دستگاه نیسان وانت کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این محموله با همکاری عوامل نیروی انتظامی در جاده اردبیل به مغان و آستارا توقیف شد، گفت: در این رابطه دو نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی و مبارزه با قاچاق چوب جنگلی وظیفه همگانی است، ادامه داد: انتظار داریم در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را با عوامل منابع طبیعی و محیط زیست داشته باشند.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

وی افزود: از مردم و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    درخت را قطع کردن ریز کردن از جنگل به جاده اصلی منتقل کردن بارماشین کردن تو جاده آسفالت گرفتین ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها