۲ سال حبس و ۷۴ ضربهٔ شلاق مجازات کدام جرم تتلو است؟

امروز سخنگوی قوه‌قضائیه گفت که تتلو چند پرونده دارد که در مراحل مقدماتی قرار دارد اما او ۲ پرونده دارد که قبلا رأیش صادر و به او ابلاغ شده است.

۲ سال حبس و ۷۴ ضربهٔ شلاق مجازات کدام جرم تتلو است؟

حیدری، یک فعال رسانه‌ای در حوزه‌ٔ قضایی نوشته احتمالا یکی از این دو پرونده مربوط‌به حرف‌های تتلو دربارهٔ قتل آتنا اصلانی بود.

آتنا اصلانی دختر هفت ساله‌ای بود که ۲۹ خرداد ۹۶ در شهرستان پارس‌آباد مغان ربوده شد و پس از تجاوز به قتل رسید. قاتلش هم ۲۹ شهریور همان سال اعدام شد.

تتلو آن زمان در اینستاگرامش نوشت که: «این ماجراها گناه پدر و مادر و بدحجابى هست. حجاب مهمه حتى واسه بچه کوچیک. والله این بچه اگه حجاب داشت چشم بد دنبالش نمی‌افتاد.»

پدر آتنا هم بعد این صحبت‌ها از او شکایت کرد. تتلو در این پرونده به‌دلیل نشر اکاذیب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق، ۲ سال حبس تعزیری و پرداخت ۴ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده بود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    2

    این شخص باد به هر طرف بوزد به اون طرف مایل میشه

  • متفاوت
    2

    تادرس عبرتی باشد برای برخی که دفعه دیگه درباره دیگران وچیزی راکه اطلاع دقیقی ندارند قضاوت نکنند.حق باپدردختره بوده وهست.

  • حبیب
    2

    هر کسی دیدگاهی داره و تتلو حرفاش وحی نیست که فقط یک اظهار نظر هست گرچه من خودم در مورد این طفل معصوم بسیار ناراحتم و این حرف تتلو در مورد یک طفل درست نیست لعنت بر بانیان افکار منحرف در جامعه

  • ناشناس
    1

    این حکم دوم دبستانشه خخخخخخخخخخ

  • عادل
    0

    مگه اصلا طفل ۷ساله حجاب میدون چیه گناه هست در مورد اش همچون حرفی بزنی

  • ناشناس
    1

    کاش به جای مجازات تتلو اختلاس گران و دزدان جیب مردم مجازات میشدند

  • ناشناس
    0

    چرا اختلاس گران آب رو اعدام نمیکنید نه تنها اعدام نمیکنید بلکه دستخو ش هم بهشون میدید یک پست عالی هم بهش میدید راستی بابا جان تو ایران چه خبره یکی از عجایب ۷شده ۸

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها