دستگیری خواهران جیب بر تهرانی

خواهرانی که در محل های شلوغ دست در جیب طعمه هایشان می کردند زمینگیر شدند.

دستگیری خواهران جیب بر تهرانی

سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع  سرقت های سریالی  از شهروندان به روش جیب بری در سطح شهر تهران (BRT و مترو و فروشگاه ها) موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی های میدانی دریافتند؛ 2 خواهر با حضور  در معابر و مکان های شلوغ مانند مترو و بی ار تی و فروشگاه ها با همکاری یکدیگر با شیوه تنه زدن اموال با ارزش مسافران و افراد حاضر در مکان های شلوغ را سرقت به سرعت از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از سرنخ هایی به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهمان را در جنوب شهر تهران شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی هر دو متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفگاهشان  دستگیر  کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان،  9 دستگاه گوشی لمسی، 5 قطعه سیم کارت، 57 حلقه انگشتر زنانه و مردانه، 39 رشته گردنبند و دستبند، 24  عدد گوشواره، یک عدد  افشانه گاز اشک آور، 13 فقره کارت مترو، 18 عدد رم گوشی و تعدادی کارت و مدارک شناسایی متعلق به افراد مختلف کشف  شد  عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به 35 فقره جیب بری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سردار ولی پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: هر 2 متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی مال باختگان  در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها