دستگیری ۴ شکارچی متخلف در اهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهر از دستگیری ۴ شکارچی متخلف در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۴ شکارچی متخلف در اهر

عبدالرضا کلانتری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران و محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اهر موفق به دستگیری ۳ شکارچی متخلف قبل از اقدام به شکار و یک شکارچی متخلف خرگوش در این شهرستان شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از ۳ شکارچی غیرمجاز دو قبضه اسلحه شکاری، یک اسلحه pcp و مقادیری فشنگ کشف و از یک شکارچی نیز لاشه یک سر خرگوش، یک قبضه اصلحه شکاری و مقداری فشنگ کشف و ضبط و پرونده این شکارچیان متخلف پس از تکمیل جهت رسیدگی نهایی تحویل مراجع قضایی شد.

کلانتری همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را با شماره تلفن های ۱۸۱۲ و ۱۵۴۰ به این اداره اطلاع دهند.

دستگیری باند ۴ نفری سارقان دکل مخابراتی در کلیبر

فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر از دستگیری سارقان دکل مخابراتی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت دکل مخابراتی از سطح شهرستان کلیبر، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی موفق شدند ۴ نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی از یکی از شهرستان‌های استان هم‌جوار دستگیر کنند. 

وی اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت از شهرستان‌های کلیبر و چند شهر از استان هم‌جوار اعتراف کردند که به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند. 

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها