کشف 10 میلیارد تومان بلوریجات قاچاق در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده شورآباد شدند.

کشف 10 میلیارد تومان بلوریجات قاچاق در شهرری

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی در انباری در آدرس  شورآباد، خیابان 4 جنوبی تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی را توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار  کالای بازرگانی  بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع بلوریجات خارجی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: تعداد 687400 قلم انواع استکان، بشقاب، بانکه ادویجات، لیوان، پارچ و غیره محصول کشور چین بوده که سه باب سوله انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 10 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • للل
    0

    بیشرف ها به اسم قاچاق جنس های بازاریان را مصادره میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها