مرگ قاتل فراری پمپ بنزین خزانه با شلیک مرزبانان ترکیه ای/ ویدئو

قاتل فراری کارمند پمب بنزین خزانه در مرز ترکیه توسط پلیس کشته شد.

مرگ قاتل فراری پمپ بنزین خزانه با شلیک مرزبانان ترکیه ای/ ویدئو

4 مهر ماه سال جاری خبر درگیری خونین در پمپ بنزین محله خزانه به کلانتری 160 خزانه گزارش شد که در این درگیری کارمند پمپ بنزین هدف ضربه چاقو قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

ماموران با حضور در محل درگیری و بررسی فیلم دوربین های مداربسته پمپ بنزین مشاهده کردند که 3 شرور که همراهشان یک زن جوان نیز است پس از درگیری لفظی با کارمند پمپ بنزین او را با چاقو مورد هدف قرار داده و پس از آن به سرعت از محل متواری می شوند.

در گام بعدی کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس و پس از بازبینی فیلم دوربین مداربسته موفق به شناسایی 4 نفر پسر جوان شدند و در یک عملیات غافلگیرانه 3 متهم که یک زن و 2 مرد بودند را در مخفیگاهشان بازداشت کردند.

پس از بازداشت این 3 متهم و بازجویی از آنها مشخص شد قاتل اصلی از تهران متواری شده و شناسایی او در دستور کار پلیس آگاهی کشور قرار گرفت.

تحقیقات در خصوص این پرونده قتل در حال انجام بود تا اینکه بعد از گذشت 3 ماه روز گذشته 3 دی ماه با اعلام پلیس کشور ترکیه مبنی بر تیراندازی به یک مرد ایرانی که قصد ورود غیرقانونی به خاک ترکیه را داشت گزارش کردند.

در ادامه تحقیقات برای مشخص شدن هویت اصلی این فرد از سوی پلیس ترکیه انجام تا اینکه مشخص شد جسد متعلق به همان قاتل فراری است که پلیس تهران به دنبالش بوده اند.

پس از اعلام این خبر با هماهنگی های صورت گرفته بین کشور ایران و ترکیه مقرر شد  جسد  این قاتل پس از انجام مراحل قانونی تحویل پلیس ایران شده و برای ادامه تحقیقات به پزشکی قانونی تهران انتقال پیدا کند.

حجم ویدیو: 41.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها