انهدام باند سارقان موتورسیکلت تهران

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت گفت: یک باند پنج نفره سارقان موتورسیکلت که اقدام به فروش موتورهای سرقتی در فضای مجازی می‌کردند، شناسایی و منهدم شد.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت تهران

سردار علی ولی پورگودرزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکارانم در معاونت مبارزه با سرقت وسایل نقلیه، اعضای این را شناسایی و با اقدامات اطلاعاتی و فنی و البته هماهنگی با مرجع قضایی، سارقان را دستگیر کردند.

وی در خصوص شیوه سرقت‌های این باند افزود: سارقان موتورسیکلت‌ها را در پارکینگ‌ها شناسایی و با تخریب قفل اقدام به سرقت می‌کردند.

 

سردار ولی پور گودرزی ادامه داد: این افراد موتورهای سرقتی را در فضای مجازی به فروش می‌رساندند و تاکنون ۴۰ دستگاه موتور سرقتی توسط این باند از شهرهای اطراف تهران و شمال کشور کشف و توقیف شده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت تاکید کرد: مالباختگان مطمئن باشند که تا آخرین موتور سرقتی شناسایی و با حکم قضایی توقیف و به صاحبان آن مسترد می‌شود.

وی یادآور شد: سارقان در واقع با جعل سند، موتورها را در فضای مجازی به فروش می‌رساندند و یک مالخر حرفه‌ای هم داشتند.

سردار ولی پور گودرزی به شهروندان توصیه کرد که حتما به هنگام خرید موتور بویژه در فضای مجازی با پرداخت هزینه اندک کارشناسی و احراز هویت مالک و احراز سند مالکیت اقدام به خرید کرده و از شماره شاسی و سرقتی نبودن موتور اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مورد قیمت فروش این موتورسیکلت‌ها نیز گفت: معمولا تا یک سوم قیمت واقعی این موتورها به فروش می‌رسیده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها