طرح ضربتی مقابله با مالخران اموال سرقتی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با مالخران اموال مسروقه و دستگیری 111 سارق در 72 ساعت گذشته در استان خبر داد.

طرح ضربتی مقابله با مالخران اموال سرقتی

سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت : با تلاش همه جانبه پلیس آگاهی استان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی، طرح عملیاتی و ضربتی مقابله با مالخران اموال سرقتی به مدت 72 ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف پیشگیری ومقابله با وقوع انواع سرقت ها ، کشف و استرداد اموال مسروقه به مال باختگان اجرا شد مجموعا 88 فقره انواع سرقت کشف و 111 سارق و 16 مالخر اموال مسروقه شناسایی ودر عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

این مقام  ارشد انتظامی استان  با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های مقابله با سرقت و پاک سازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مال باختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی  استان هرمزگان با هدف پیشگیری و کاهش وقوع سرقت از عموم شهروندان ومردم استان خواست ضمن توجه جدی به توصیه های کارشناسان پلیس ، در نگهداری و حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های 110 به پلیس گزارش نمایند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    اقااین همه سارق این همه مال خران هم دریک استان حاباایناکسانی هستندکه تونستندشناسایی کنندبقیه استانها هم هستندبپرسیم،ازخودملن چدااینطورشده مگراینها روکه گرفته اندایرانی نیستند،چقدرمی گیرندولی تمام نمی شودمی گویندکشوزهای عربی سارق وجودنداردیاکم است مثل عربستلن کویت قطر عمان

    نظرات شما -
    • 🐜
      0

      خداروحش راشاد کند ۴۰سال پیش می‌گفت من ایرانیم آرمانم ز دزدی بوود!!!

  • 🐜
    0

    کارخوبی است ولی عالی نیست برای قطع دسترسی دزدان ب اموال ملت باید از سارقین مافیای چای دبش شروع کنیدو کلیه مال وداریی و پست و مقام حامیان مافیای پس گرفته شود و ۳/۷میلیارد دلار وبیشتر بین همه ملت ایران تقسیم شود نه قوه قضاییه تصاحب کند!!!

  • ناشناس
    0

    منظورتان چای دبش هستش؟؟؟؟!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها