خودکشی پسر ۱۷ ساله پس از بازگشت از مدرسه در تهرانسر

بررسی ها نشان از آن دارد که پسر جوان پس از بازگشت از مدرسه در تهرانسر با پریدن از بالکن خانه دست به خودکشی زده است

خودکشی پسر ۱۷ ساله پس از بازگشت از مدرسه در تهرانسر

عصر روز ۲۰ آذر ماه خبر مرگ مشکوک پسر نوجوانی به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گزارش شد که بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در لحظه ورود به محل حادثه با پیکر بی جان پسر نوجوانی روبرو می شوند که از طبقه 4 خانه شان خودش را به پایین پرت کرده و با تایید عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به کام مرگ فرو رفته است.

با شروع تحقیقات اولیه پدر پسر نوجوان به ماموران گفت: علی بعد از برگشتن از مدرسه به اتاق شخصی خودش رفت و به طور غیر منتظره ای خودش را از بالکن خانه به پایین پرتاب کرد.

بازپرس امیرحسین علی مردان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی در محل حادثه حضور پیدا کرده و تحقیقات در خصوص مرگ این پسر 17 ساله را آغاز می کند.

بررسی ها نشان از آن دارد که پسر جوان پس از بازگشت از مدرسه در اقدامی هولناک دست به خودکشی زده است اما تحقیقات برای شناسایی انگیزه این پسر نوجوان آغاز شده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس علی مردان دستور داد تا جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود و در ادامه دوربین مداربسته خانه، مدرسه و بررسی گوشی موبایل و دست نوشته های این پسر و تحقیق از خانواده و دوستان وی آغاز شد تا راز این اقدام تلخ فاش شود.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    44

    باید بچه ها رو با خدا و امامان بیشتر آشنا کرد و مساجد باید ازکوچکی ببری

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      یعنی تو کشورهای متمدن پیشرفته که مردم زندگی شادی دارند و مثل ما در رتبه های اول افسردگی نیستند اینکاری که شما می گی انجام می شه؟

    • ناشناس
      8

      مساجد جز عزاداری گریه و زاری و افسردگی چیزی داره؟؟؟؟

    • ناشناس
      7

      دلیل افسردگی دهه شصتی ها همین رفتارهای افراطی و تحمیل عزا و ماتمه . چی میگی دوست عزیز

    • به ناشناس
      9

      اتفاقا این مسائل از همین مسجد و روضه خوانی ها باعث بوده هست وجوانان احساس پوچی می‌کنند.

    • ناشناس
      2

      یه سر برو بیمارستان روانی اکثر بیماران با امامان رابطه دارن کمی هم به اطراف خودت نگاه کن راه را اشتباه نشان دادن امامان خودشون کمک مون کنن

  • بهنام
    3

    مدارس مملو از مواد مخدر و قرص‌های روانگردان شده است که متأسفانه بازرسی و نظارتی وجود ندارد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      درسته
      فاصله طبقاتی بیداد میکنه خانواده نمی تونه هزینه موبایل رو بپردازه دیگری دوتا گوشی آیفون وآخرین مدل شیامی داره با کلی ابزار وامکانات

  • ناشناس
    0

    خدا از سر تقصیرات همه مون بگذره
    خدا رحمتت کنه

  • ناشناس
    3

    همه را ناامید کردید خدا لعنت کند جد وابائ تونا .

  • ناشناس
    2

    جامعه ای تهی از شادی و نشاط، ناامیدی، مرگ آرزو و آمال،نداشتن آینده ای مشخص ،مملو از افسردگی، فقر و بیکاری،تورم افسار گسیخته ساختگی، پر از طلاق و نابودی خانواده ها، فردای سیاهتر، انتظار نتیجه ای بهتر داریم؟ جوانها برای بدست آوردن حداقل ترین نیازها در مضیقه اند و این تازه شروع فاجعه ای بزرگ و وسیعه... رسیدند به اون چیزهایی که میخواستند برسند دشمنان این سرزمین کهن..

  • ناشناس
    1

    واقعا دردناکه بچه ها شادی ودلخوشی ندارند تفریح وگردش کلاسهای ورزشی

  • ه.و. پ
    3

    بچه ها چون الان خیلی مورد توجه هستند، ضعیفند... آگاهی زیاد شده و پرتوقعند...و متاسفانه بلوغ زودرس و استفاده از مواد مخدر هم موجب مسائل دیگه شده... بعد این بچه با این شرایط میاد خونه یا ما میگیم غذا بخور یا میگیم درس بخون... در بحرانه ... باید از بحران بگذره بعد هدفمند زندگی کنه... با برنامه و بودجه بندی صحیح...

  • ناشناس
    0

    ینفر هم درشهر ما با دوتا بجه روز ۲۰ آذر خودکشی کرد چرا اسمی از اون نمی‌برید سیستم یکپارچه هس پزشک قانونی درسیستم ثبت میکنه .ازبس مردم تحت فشار اقتصادی قرار گرفتن هنوز شاید عده ایی از مردم چیزی داسته باشن که بفروشن وبخورن.برا ۶ ماه دیگه فقط ۱۰ درصد مردم ایران قادرند لباس خوب وغذای خوب بخورن..به والله الان اکثر مردم بخاطر تغذیه ناکافی وکمبود ویتامین اعصاب ندارن.
    وچون بدنشون ضعیف شده چند ساله دارن سختی میکشن با کوچکترین بیماری از پا در میان خداوندا اون کسانی رو که باعث وبانی فقر مردم بیچارگی مردم شدن درهمین دنیا به سزای عملشون برسان.بابوووو از این بادمجان دور قاب چیتا..

  • ناشناس
    0

    قطعا مشکلات اقتصادی در بروز این وضعیت و افسردگی جوانان و نوجوانان نقش بزرگی دارد گناهش مستقیم بر گردن مسئولین

  • ناشناس
    0

    معمولا در سنین نوجوتنی یا اوایل جوانی بیشتر موارد مربوط به عاشقی و احساسات زیاد و عدم کنترل احساسات پس از شکست عشقی باعث انگیزه خودکشی میشه و احتمال بعدی تعرض به فردی که توانایی دفاع از خودش رو نداره میتونه باشه

  • ن .ص
    0

    باید بررسی شود شاید در مدرسه چیزی پیش آمده است.اگر عامل انسانی مسبب این قضیه است باید به سختی تنبیه شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها