دستگیری عاملان برپایی جنگ احشام و قماربازی

عاملان برپایی جنگ احشام و قماربازی در یکی از روستاهای بخش لشت‌نشاء دستگیر شدند.

دستگیری عاملان برپایی جنگ احشام و قماربازی

سرهنگ محمود حافظی فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه  قمار  یکی از ناهنجاری های اجتماعی است که موجب فروپاشی خانواده‌ها می‌شود، اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه افرادی داخل محوطه‌ای در یکی از روستاهای بخش لشت‌نشاء اقدام به دایر کردن مکان قماربازی و  جنگ احشام  کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در این راستا 3 نفر  دستگیر  شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان 33، 36 و 43 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ حافظی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حاعری
    0

    سلام جامعه هرچه ازخدا ودین فاصله کرفته شود وامر به معروف نادیده کرفته شود قاتلین وارازل قد علم می کنند وباعت هزینه سنگین بر مردم تحمیل می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها