سارق طلافروشی در دام پلیس افتاد

سارق طلاجات از مغازه طلافروشی همدان دستگیر شد.

سارق طلافروشی در دام پلیس افتاد

سردار رضا زارعی جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه حضوری شخصی به این پلیس مبنی بر اعلام  سرقت  انواع طلا به مقدار تقریبی ۸۵۰ گرم، مراتب شناسایی و  دستگیری  سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش طلاهای سرقتی دو میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان برآورد شد، بیان کرد: کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی به فردی از آشنایان مالباخته مظنون که نامبرده مدتی قبل با طرح دوستی و جلب اعتماد شاکی در ساعت‌های مشخص به بهانه کمک و مرتب کردن طلاجات به طلافروشی رفت و آمد می‌کرده، موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از متهم ضمن اعتراف به سرقت مذکور اظهار داشت قسمتی از طلاهای مسروقه را با توجه به اینکه در صنف زرگری اشتغال داشته و با استفاده از کارت زرگری اقدام به ذوب و فروش آنها کرده است، در نهایت ۵۹۶ گرم طلا و یک دستگاه خودرو جک که از فروش طلاجات به دست آورده بود، به مالباخته تحویل شد.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: سارق با سابقه فعالیت در صنف زرگری و اشراف کامل نسبت به موضوع سرقت و با استفاده از اعتماد و طرح دوستی اقدام به سرقت طلاجات کرده که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها