تلخ ترین تصادف در تهران/ مرگ آنی دلارام ۹ ساله و پدرش جلوی چشمان دختر ۷ ساله

حرکت خلاف جهت پدر در بزرگراه گمنام باعث فوت خود او و دختر ۹ ساله اش شد.

تلخ ترین تصادف در تهران/ مرگ آنی دلارام ۹ ساله و پدرش جلوی چشمان دختر ۷ ساله

سرهنگ رابعه جوانبخت از برخورد شدید موتورسیکلت با سواری جک در بزرگراه گمنام زیرگذر کارگر و فوت راکب و کودک 9 ساله بدلیل حرکت خلاف جهت موتورسیکلت در ساعت 13:20 ظهر دیروز خبر داد.

سرهنگ رابعه جوانبخت در این خصوص گفت: در ساعت 13:20 ظهر دیروز در محدوده غرب به شرق بزرگراه گمنام زیرگذر کارگر، یک دستگاه موتورسیکلت با ترک نشینی 2 دختر 7 و 9 ساله که به صورت  خلاف جهت  دراین مسیر در حال حرکت بوده است با یک دستگاه خودرو جک برخورد می کند.

وی افزود: در این تصادف راکب موتورسیکلت و یک نفر ترک نشین موتورسیکلت (دختر 9 ساله به نام دلارام ) در دم فوت کرده و یک نفر ترک نشین دیگر ( دختر 7 ساله دلسا ) مصدوم که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: بلافاصله تیم های منطقه 6 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل وعوامل حادثه پرداختند.

وی ضمن ابراز تاسف از حادثه بوجود آمده گفت: پدری با تصمیم اشتباه خود هم باعث فوت خود و نیز فوت دختر بچه 9 ساله اش شد و یک جمع آرام خانوادگی را ویران کرد که هر چقدر هم در اینباره بحث و توضیح داد شود نمی توان درباره آینده آن کودک 7 ساله که بدون پدر و خواهر زندگی خود را ادامه خواهد داد صحبت کرد و فقط باید گفت که اشتباهات و تخلفات اینچنینی در رانندگی به خانواده لطمه می زند و تا آخر عمر نمی توان آنرا جبران کرد .

وی از راکبین موتورسیکلت خواست از انجام تخلف حرکت خلاف جهت در معابر شهری مخصوصا معابر بزرگراهی جدا خودداری نموده و جان خود و دیگران را برای لحظه ای زودتر رسیدن به خطر نیاندازند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • آگاه
    2

    بزرگراه گمنام؟!؟!؟!؟!!
    حواست هست ؟!؟!؟؛؟!
    بزرگراه شهید
    شهید
    شهید
    شهید
    شهید گمنام
    چند بار نوشتم هم املاشو یاد بگیری هم بتونی حفظ کنی تا یادت نره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها