مرد جوان با همدستی پسرش زنش را کشت

پدر و پسر که در جریان اختلاف خانوادگی مادر خانواده را با چاقو به قتل رسانده بودند پس از دستگیری به جنایت خود اعتراف کردند.

مرد جوان با همدستی پسرش زنش را کشت

سرهنگ مجید عسکری نیا گفت:رسیدگی به این پرونده از وقتی شروع شد که در تماس با فوریت های پلیس 110 گزارش  درگیری و اختلاف خانوادگی در محله وجه آباد نسیم شهر، به پلیس گزارش شد بلافاصله ماموران انتظامی در محل درگیری که یک خانه بود حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: مأموران انتظامی با حضور در محل حادثه با پیکر خون آلود زنی مواجه شدند که در ادامه بررسی ها معلوم شد این زن 50 ساله بوده و به علت  ضربه چاقو  دچار جراحت شده و روی زمین افتاده بود که فرد زخمی، سریع به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه پس از معاینه پزشک معالج، به دلیل شدت جراحت، جان خود را از دست داد.

سرهنگ عسکری نیا ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در کمترین زمان، عاملان اصلی  قتل  را که همسر و فرزند مقتول بود را  شناسایی و  دستگیر  کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کردند،بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت ادامه رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها