زن خیانتکار بعد از قتل شوهر، به کشتن دخترش نیز متهم شد

زنی که به جرم قتل شوهرش و رابطه نامشروع محکوم شده است این بار با اتهام فرزندکشی مواجه شد.

زن خیانتکار بعد از قتل شوهر، به کشتن دخترش نیز متهم شد

تحقیقات تازه از زنی خیانتکار که شوهرش را برای جلوگیری از مهاجرت کشته با باز شدن پرونده مرگ مشکوک دخترش آغاز شد.

زنی سال 97 به اورژانس خبر داد شوهرش خودکشی کرده است. وقتی ماموران به محل رسیدند مرد هنوز زنده بود. با انتقال مرد به بیمارستان تلاش برای نجات او آغاز شد اما تلاش‌ها فایده‌ای نداشت و مرد میانسال جان باخت.

تحقیقات نشان داد، این مرد به نام هوشنگ به دلیل مصرف قرص برنج مسموم شده و جانش را از دست داده است. همسر این مرد به نام الهه به ماموران گفت شوهرش به دلیل سوگ ناشی از مرگ دخترشان خودکشی کرده است اما شکایت خانواده هوشنگ نشان داد این مرد به دلایل دیگری فوت کرده است.

با شکایت خانواده هوشنگ، ماموران الهه را بازجویی کردند. او به پلیس گفت دلیلی برای قتل شوهرش نداشته و اصلاً نمی‌داند چرا او را بازداشت کرده‌اند.

در این میان تحقیق درباره زندگی خصوصی الهه نشان داد او مدت‌هاست با مردی غریبه رابطه عاشقانه دارد و دخترش ملیسا هم از این موضوع مطلع بوده است.

با بازداشت الهه او به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: هوشنگ قصد داشت مهاجرت کند و خیلی به من فشار می‌آورد که همراه او بروم اما من قبول نمی‌کردم. بعد از مرگ دخترمان سعی کردم هوشنگ را با خوراندن دارو زمین‌گیر کنم که نرود و پیش من بماند و دیگر به مهاجرت هم فکر نکند. قصدم کشتن او نبود.

با تکمیل تحقیقات، پرونده قتل هوشنگ به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و الهه به اتهام مباشرت در قتل و زنای محصنه و مرد مورد علاقه‌اش به نام سینا به اتهام زنای محصنه و معاونت در قتل پای میز محاکمه رفتند.

نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی در شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران کیفرخواست را خواند و خواستار مجازات متهمان شد. در ادامه خواهر و برادر هوشنگ به عنوان ولی دم درخواست قصاص کردند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ععع
    1

    تازگی ها زنها به مردان دیگر دل می‌بندند مرد عین خر کار می‌کند یار با یکی دیگر حال میکند

  • ناشناس
    0

    برای چنددقیقه هوسرانی اینهمه جنایت؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها