یک کشته در تصادف هولناک بلوار کوهسار

بر اثر برخورد یک تانکر سوخت با سه دستگاه خودروی دیگر یک نفر جان خودش را از دست داد.

یک کشته در تصادف هولناک بلوار کوهسار

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت 4:30 دقیقه بامداد روز جمعه 19 آبان یک مورد حادثه  تصادف  و  واژگونی تانکر حامل مایعات سوختی واقع در بلوار کوهسار خیابان ادهمی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهردار تهران در ادامه افزود: در پی اعلام این حادثه ۶ ایستگاه  آتش نشانی  به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله سه دستگاه جرثقیل سنگین و خودروی حامل کف شیمیایی به محل اعزام شدند که در پی این حادثه پلیس راهور عوامل شهرداری، مدیریت بحران منطقه ۵، ماموران نیروی انتظامی نیز در محل حاضر شدند.

تصادف کوهسار

ملکی با اشاره به بار این تانکر سوخت حامل ۳۰ هزار لیتر مایع گازوییل بود اشاره کرده و گفت: ای خودرو به هنگام حرکت در مسیر به علت نامشخصی به سه دستگاه خودروی سواری  ۲۰۶ و تیبا برخورد کرده که خسارات زیادی به این دو خودرو وارد می شود که متاسفانه سرنشین خودرو تیبا در خودرو محبوس می شود و پس از این برخوردمسری را طی کرده و وارد فروشگاه زنجیره کوروش می شود.

تصادف کوهسار

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با تا کید بر تلاش نیروی های آتش نشانی برای خارج کردن گازوئیل باقی مانده در تانکر سوخت، همزمان با عملیات ایمن سازی عملیا رهاسازی را آغاز  کرده اند.

سخنگوی آتش نشانی در انتها اظهار داشت: راننده تیبا با وجود جراحات وارده از خودرو خارج شد اما متاسفانه راننده تانکر که یک مرد 45 ساله بود با تایید عوامل اورژانس به کام مرگ فرو رفت.

وی در انتها تصریح کرد: با حضور یک دستگاه تانکر از تانکرهای شرکت نفت عملیات جا به جایی گازوییل اکنون درحال انجام است تا دقایقی دیگر وایمن سازی تانکر از محل بیرون فروشگاه خارج خواهد شد

تصادف کوهسار

همچنین بنابر گزارش نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در محل حادثه، محدودیت کامل در ورودی خیابان ادهمی غربی از فلکه دوم شهران و بلوار کوهسار به علت نشت بنزین اعمال شده است.

تصادف کوهسار

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها