پایان وحشت آفرینی 4 شرور خطرناک در شیراز

چهار تن از اراذل و اوباش اهل شیراز در دام پلیس افتاد.

پایان وحشت آفرینی 4 شرور خطرناک در شیراز

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به وقوع چند مورد درگیری منجر به ضرب و جرح با چاقو و قمه و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر صدرا، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 28 صدرا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدام قاطعانه و به موقع پلیس 4 نفر از عاملین نزاع ودرگیری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از آنها یک عدد افشانه فلفلی ، ۲ قبضه اسلحه سرد و یک عدد لانچیکو فلزی تا شو کشف شد.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه در سوابق متهمان شرارت، ضرب و جرح عمدی با چاقو و تهدید شهروندان به چشم می خورد، تصریح کرد: اراذل و اوباشان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است و به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهید داد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده این موارد در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    سابقه شرارت، ضرب وجرح عمدی مردم با چاقو و...داشتند.پلیس هم گفت اجازه قدرت نمایی وعرض اندام بهشون نمی دهیم. تکرار مکررات.قبلا هم همین جمله را گفته بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها