اعدام « ببر» در زندان قزلحصار/ قتل 2 روز بعد از آزادی

قاچاقچی حرفه ای دو روز بعد از آزادی از زندان در قمار خانه مرتکب قتل شد، حکم قصاص او سحرگاه امروز در زندان قزلحصار اجرا شد.

اعدام « ببر» در زندان قزلحصار/ قتل 2 روز بعد از آزادی

شامگاه ۳۰ مرداد سال 1399 خبر درگیری در خیابان نوبهار منطقه دروازه غار به مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد نو اعلام شد. درگیری بین دو گروه رخ داده و مرد جوانی در این درگیری با ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود.

عامل این درگیری که پسری ۳۰ ساله به نام «فرید» معروف به ببر بود در همان محل دستگیر شد. در ادامه تلاش کادر درمان برای نجات «پیمان»، مرد مجروح بی‌نتیجه ماند و پیمان یک هفته پس از این درگیری تسلیم مرگ شد.

متهم در جریان تحقیقات گفت:مقتول را نمی‌شناختم و نمی‌خواستم او را به قتل برسانم. یک درگیری اتفاقی بود. تازه دو روز بود که از زندان آزاد شده بودم. به قمارخانه قدیمی که در محلمان بود رفتم.

قبل از حبس هم به آنجا می‌رفتم. آن شب هم برای قمار و دیدن دوستانم به آنجا رفتم. مقتول و سه نفر از دوستانش هم آنجا بودند. من تا به حال آنها را ندیده بودم.

ساعتی گذشته بود که اختلافمان سر قمار شروع شد و کار به دعوا و چاقوکشی رسید.

درگیری‌مان از قمارخانه به خیابان کشیده شد و مقتول و دوستانش روی سرم ریختند. من هم چاقویی را که همراهم بود بیرون کشیدم. فقط برای اینکه آنها را بترسانم اما چاقو را به سمتشان پرتاب کردم که از شانس بدم چاقو به مقتول اصابت کرد.

در ادامه مشخص شد ، متهم از قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر بود که موادمخدر را از طریق مسافران به کشورهای شرق آسیا انتقال می داد. سال 1389 ماموران او را دستگیر کرده و پس از محاکمه به حبس ابد محکوم شد.

حکم مجازاتش چند بار شکست تا اینکه دو روز قبل از جنایت آزاد شد و در قمارخانه مرتکب این قتل شد. 

فرید پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد .

سحرگاه امروز او در زندان قزلحصار برای اجرای حکم پای چوبه دار رفت که تلاش ها برای جلب رضایت اولیای دم بی نتیجه ماند و حکم قصاصش اجرا شد تا پرونده زندگی اش برای همیشه بسته شود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    لطفاً مردان زنکش رو هم اعدام کنید
    حقوق زنان بیش از حد عادی پایمال میشه
    من خواهش میکنم زنکش ها رو اعدام کنید

  • ناشناس
    1

    پس قاتل مهرجویی چی شد؟

    نظرات شما -
    • 2

      مهرجوییها و امثالشان یا بیماری زمینه ای داشته اند ,یا از ارتفاع سقوط کرده اند و شاید توهم زده اند که کشته شده اند و احیانا در قبرشان زنده اند!

  • یلدا
    3

    کشتن ببر حیوان آزاری نیست خخ.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها