راننده اخراجی، قاتل زن معروف بود

وقتی زمین‌شناس معروف هند به طرز هولناکی به قتل رسید، پلیس تصور می‌کرد پای مافیای معدن در میان است اما پشت‌پرده این جنایت، راننده اخراجی مقتول بود.

راننده اخراجی، قاتل زن معروف بود

اواخر اکتبر امسال پراتیما کی اس، 45ساله زمین‌شناس مطرح هند، راننده 32ساله خود به نام گیران را به‌دلیل جر و بحثی که با هم داشتند، اخراج کرد.

مرد جوان 5سال به‌عنوان راننده برای پراتیما کار کرده بود. او که وضعیت مالی خوبی نداشت، به خانه پراتیما در بنگالورو رفت تا از او بخواهد که دوباره به سر کارش برگردد اما زمین‌شناس معروف که به‌شدت از دست راننده‌اش عصبانی بود، موافقت نکرد.

جوان راننده که از جواب پراتیما به‌شدت خشمگین شده بود، به این زن حمله کرد و پس از خفه کردن او، با ضربات هولناک چاقو وی را به قتل رساند و فرار کرد.

جسد زمین‌شناس معروف، یک روز بعد در خانه‌اش پیدا شد، چرا که شوهرش که در سفر بوده و وقتی چندین بار با او تماس گرفت و جوابی نشنید، نگران شد و از یکی از اقوام خود خواست تا به خانه‌اش برود و به این ترتیب بود که اسرار این جنایت فاش شد.

قتل پراتیما با توجه به سوابق کاری و سِمتش، جنجال زیادی در رسانه‌های هند به پا کرد و پلیس وارد ماجرا شد.

براساس شواهد و مدارکی که در صحنه جنایت وجود داشت، کارآگاهان پلیس مطمئن شدند که انگیزه قتل، شخصی بوده است؛ چون هیچ نشانه‌ای از سرقت در صحنه جرم وجود نداشت. پلیس با توجه به سوابق کاری پراتیما، نخست به مافیای معدن مظنون شد تا اینکه در ادامه بررسی‌ها سرنخ‌هایی به‌دست آمد که آنها را به راننده اخراجی مقتول رساند.

این مرد، دوشنبه گذشته در محل سکونتش پیدا شد و هر چند در ابتدا خود را بی‌گناه می‌دانست اما در نهایت اعتراف کرد و گفت: پراتیما هفته پیش بعد از 5سال کار من را اخراج کرد.

حتی وقتی به او التماس کردم، حاضر نشد به کارم برگردم. من نیز عصبانی شدم و او را به قتل رساندم. راهول کومار شاهاپورواد، معاون کمیسر پلیس بنگالور گفت: گیران در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای شناسایی 2 همدست احتمالی وی ادامه دارد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • راچ کاپور
    3

    آه ای آسمان ببار که پراتیما خوابیده .
    درود بر سر پلیس ایالت اپرا منگداش راهول کومار شاهاپورواد که قاتل خونخوار پراتیما را پیدا کرد

  • ناشناس
    0

    هندیها برادران آریایی ما هستند. آریاییها وقتی به افغانستان رسیدند دو گروه شدند: یک گروه رفتند هند و یک گروه آمدند ایران. ما و هندیها از یک اصل و ریشه هستیم. حالا هندیها هم یاد گرفته‌اند: بکش و بنداز گردن باغبون، راننده، سرایدار، ..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها