ماجرای جنایت خیابانی با ضربه ناگهانی

روز گذشته جنایتی هولناک در مشهد به گونه ای رخ داد که جوانی هدف ضربه ناگهانی چاقو در حاشیه خیابان قرار گرفت و به قتل رسید.

ماجرای جنایت خیابانی با ضربه ناگهانی

روز گذشته جوان 27 ساله ای که در حاشیه تقاطع خیابان گاز و رسالت مشغول گفت و گو بایکی از آشنایانش بود ناگهان تیغه چاقو را بیرون کشید و ضربه ای غافلگیرانه به سینه جوان 35 ساله زد و گریخت.

جوان مجروح در حالی که ضارب رابه کسبه و رهگذران نشان می داد، نقش بر زمین شد. در این هنگام شهروندان به تعقیب ضارب پرداختند و او را دستگیر کردند.

این درحالی بود که با انتقال «علی-ب» به بیمارستان شهید هاشمی نژاد، مشخص شد که او بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان باخته است.

طولی نکشید که با حضور قاضی محمود عارفی راد قاضی ویژه قتل عمد مشهد در محل وقوع جنایت، تحقیقات قضایی وارد مرحله جدیدی شد.

متهم که «مرتضی-ب» نام دارد و هنوز برچسب قیمت خرید چاقو را از روی تیغه آن باز نکرده بود به مقام قضایی گفت: با«علی-ب» اختلاف قبلی داشتم چرا که به من تهمت ناروایی زده بود که نمی توانستم آن را تحمل کنم! بررسی های بیشتر در این باره با دستور قضایی به کارآگاهان اداره جنایی آگاهی سپرده شد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محسن
    0

    چقدر راحت جون یک انسان رو گرفت.با خودش نگفت این زن و بچه داره، پدر و مادر داره. واقعا متاسفام

  • Ali
    0

    خدا بیامرزه دوست من هست یه پسر و دختر کوچیک داره ،توی عمرش هم به کسی چیزی نگفته یا کسی رو نرنجونده ،خدا ازشون نگذره خیلی راحت چاقو میخرم میزنن یه شهرو بهم میریزم هیچکس هم .جواب گو نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها