رازگشایی از قتل بامدادی مرد میانسال در خیابان گل نبی/ دستگیری 2 قاتل اجیر شده

دو مرد موتورسوارکه بامداد امروز مرد میانسالی را در خیابان گل نبی تهران با ضربه های چاقو کشته بودند، در کمتر از 12 ساعت دستگیر شدند.

رازگشایی از قتل بامدادی مرد میانسال در خیابان گل نبی/ دستگیری 2 قاتل اجیر شده

ساعت 40 دقیقه بامداد امروز مردی هنگام عبور از خیابان گل نبی با جسد مرد میانسالی در کنار خیابان رو به رو شد که غرق در خون بود.

سراسیمه با پلیس تماس گرفت و دقایقی بعد تیم پلیس آگاهی همراه بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل حاضر شدند. 

در بررسی های مقدماتی مشخص شد ، جسد متعلق به مردی 50 ساله است که بر اثر اصابت ضربه های چاقو به پهلویش به قتل رسیده است.

کارآگاهان برای رازگشایی از این جنایت به بررسی دوربین های مداربسته منطقه پرداخته و متوجه شدند این مرد در کنار خیابان ایستاده بود که دو پسر موتور سوار به او نزدیک شده و بعد با هم درگیر شدند. 

بیشتر بدانید: قتل خونین در قلهک تهران

ترک نشین موتورسیکلت با چاقویی که همراه داشت دو ضربه به مرد میانسال زد و بعد از محل متواری شدند. 

همچنین مشخص شد ، مقتول ابتدا با یکی از اهالی محل به نام شایان درگیر شده بود که در ادامه موتورسواران خود را به آنجا رسانده و مرتکب قتل شدند.

شایان دستگیر شد و در تحقیقات گفت: چندی قبل با مقتول معامله ای کرده و او مدعی بود سرش کلاه گذاشته ام و باید 800 میلیون به او بدهم.

امشب به مقابل خانه ام آمد و سر و صدا راه انداخت و آبرویم را برد. با دوستم تماس گرفتم و درخواست کمک کردم که او دو موتورسوار را به آنجا فرستاد که آنها با این مرد درگیر شده و او را کشتند. 

در ادامه دو موتور سوار شناسایی شده و قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کنند ، دستگیر شدند. آنها در تحقیقات مدعی شدند قصد ترساندن مرد میانسال را داشتند اما با او درگیر شده و باعث مرگش شدند. 

متهمان در بازداشت پلیس آگاهی تهران هستند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها