فروش تریاک در سوپر مارکت

خرده فروش مواد مخدر که در پوشش سوپرمارکت به مشتریان تریاک می‌فروخت دستگیر شد.

فروش تریاک در سوپر مارکت

 سرهنگ علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح این خبر بیان داشت: روز جمعه مأموران کلانتری 15 منجیل آباد با رصد‌های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی توزیع کننده موادمخدری شدند که در پوشش سوپرمارکت به توزیع مواد مخدر می‌پرداخته است.
وی افزود: پس از هماهنگی قضایی، در عملیات ضربتی، متهم در مغازه‌اش دستگیر و در بازرسی از محل، 27 بسته موادمخدر از نوع تریاک، آماده فروش جاساز شده در مغازه، کشف و متهم به همراه مبلغ 35 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و بسته‌های موادمخدر به مقر پلیس انتقال یافت.
سرهنگ زنگنه در ادامه اعلام داشت: با دستگیری متهم، تعدادی از اهالی همان محل، به پلیس مراجعه و از عملکرد پلیس در خصوص دستگیری خرده فروش موادمخدر قدردانی کردند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • 0

    تریاک و حشیش به عنوان گیاهان دارویی باید در عطاری ها آزادانه و قانونی فروخته شود. ممنوع کردن این دو ابتلا ایست که فرهنگ منحط غربی سر ایران آورده. در تاریخ ایران فروش و مصرف این دو همیشه آزاد بوده تا دوره لعنت پهلوی. و حالا شما هم همان روش پهلوی را با وسواسی نوکرانه ادامه می‌دهید. پس در زبان نه ، اما از عمق جان می‌گویید که "جاوید شاه". و اگر اینطور نیست پس چرا روش دیکته شده غربی منحط پهلوی را وفادارانه ادامه می‌دهید؟؟؟؟!!!!

  • ناشناس
    0

    ازاینا تو مملکت زیاد هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها