سگ‌های ولگرد جان کودک سه ساله را در ارومیه‌ گرفتند

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: کودک سه ساله‌ در ارومیه بر اثر گاز گرفتگی سگ‌های بلاصاحب فوت کرد.

سگ‌های ولگرد جان کودک سه ساله را در ارومیه‌ گرفتند

دکتر فرزین رضازاده اظهار کرد: کودک سه ساله‌ای در شهرک شاهد ارومیه در اثر حمله سگ‌های بلاصاحب دچار مصدومیت شدید شده بود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه با درتماس با اورژانس، ماموران امداد رسانی به محل اعزام شدند اما همزمان با تماس با اورژانس، اهالی به صورت خودجوش اقدام به انتقال وی به بیمارستان کرده بودند.

رضازاده افزود: متاسفانه بر اثر جراحات وارده این کودک قبل از رسیدن به بیمارستان و در محل جان خود را از دست داده بود.

وی یادآور شد: پیگیری ها و بررسی بیشتر در این خصوص در حال انجام است.

وجود و پرسه سگ های بلاصاحب در ارومیه به‌ویژه شهرک های اقماری به معضلی اساسی تبدیل شده و علاوه بر اینکه دهها مورد سگ‌گزیدگی در طول ایام سال صورت‌ می گیرد، در برخی موارد نیز این امر موجب فوت به‌ویژه در کودکان می شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    ای بابا چرا هرروز سن اوناییکه دچار سگ گزیدگی میشن پایینتر میاد ؟

  • ناشناس
    0

    به خدا مریضی گرفتیم از دست سگ ها و گربه ها خیابان که میری راه به راه سگ و فضولات سگ هست حامیان حیوانات که خودشون را میکشن بیان جواب بدن؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    خانواده های عزیز و پدران ومادران گرامی خدای نکرده یهو فکرنکنید که این سگهای ولگرد در محیط شهری و داخل شهرکها به مردم و کودکان حمله میکنند که حتی این فرض محال هم محال است وضامن در دنیا واخرت میشوید !!!!!، نظیر این وقایع که خوشبختانه بواسطه درایت،ومسوولیت پذیری بالای مسوولین عزیز شهرداریها و وزارت بهداشت و درمان که نقش بی بدیلی در کنترل ومعدوم سازی حیوانات خطرناک نظیر سگهای هار وگربه های ولگرد را برعهده دارند بندرت ،انهم در بیابانها ومحیط های خالی ازسکنه اتفاق می افتد که ازمنظر،خواطر مبارک ان عالیجنبان فرهیخته و دانشمند کاملا طبیعی و عادی است،و مهمتر اینکه این قبیل اتفاقات بشدت عادی وطبیعی ،در هیچ مکان و زمانی فرزندان عزیز این حضرات را دچار ناامنی و مخاطره جانی نمی سازد که خود این موضوع هم جای شکر فراوان دارد و هم حاکی از مسوولیت پذی ،بالای این عزیزان است. دیگر چه اهمیتی دارد که این قبیل حوادث معدود، رسانه ای هم شود.
    علیهذا مسوولین محترم، اذهان و خواطر مبارک را به هیچ عنوان مکدر نساخته و کمافی السابق تمرکز خود را به کارها و امور حیاتی ومهمتری نظیر اختلاس،رانت، و زیراب زنی در سازمانهای مربوطه معطوف داشته و با فکری اسوده همچنان مانند گذشته به وظیفه خطیر خدمتگذاری خود به خلق الله ادامه دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها