غافلگیری 2 قاتل در قزوین

فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری ۲ قاتل در شهرستان آوج با اجرای یک عملیات هوشمندانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این استان خبر داد.

غافلگیری 2 قاتل در قزوین

سردار علی ابراهیمی روز شنبه ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع یک فقره  قتل  با سلاح گرم و مصدومیت فردی دیگر در اراضی کشاورزی یکی از روستاهای شهرستان آوج، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه جهت مداوا به بیمارستانی در شهرستان خدابنده استان زنجان منتقل شده بود، افزود: مصدوم این حادثه نیز در نهایت به علت شدت جراحت های وارد شده جان خود را در این حادثه از دست داد.

سردار ابراهیمی تاکید کرد: با انجام بررسی های تخصصی پلیس مشخص شد که مقتولان حادثه به وسیله اسلحه شکاری افرادی ناشناس مورد هدف قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی شبانه روزی و با اشرافیت اطلاعاتی و در عملیات های هوشمندانه ای از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان صورت گرفت سرانجام ۲ متهم این پرونده شناسایی و  دستگیر  شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین از اعتراف قاتلان به جرم ارتکابی خبر داد و تصریح کرد: انگیزه ارتکاب جرم توسط قاتلان اختلافات بر سر امور کشاورزی بوده است.

گفتنی است، در نیمه نخست نخست سال جاری نیز با گزارش ۱۶ فقره قتل، کارآگاهان قزوین با تحقیق و جستجو توانستند ۱۴ مورد از قاتلان را شناسایی و به مقامات قضایی استان معرفی کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها