ویدئویی از محل قتل مهرجویی و همسرش/ جزئیات بیشتر ماجرای تلخ / قاتل کیست؟

قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر درحالی اهالی سینما را در شوک فرو برده که بسیاری می‌پرسند قاتل او کیست؟

ویدئویی از محل قتل مهرجویی و همسرش/ جزئیات بیشتر ماجرای تلخ / قاتل کیست؟

محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه‌اش در کرج را تایید کرد.

 

 

داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدندویلای مرحوم مهرجویی در کرج است که در آن به همراه همسرش به قتل رسید. پلیس در محل حضور دارد و کارآگاهان در حال بررسی صحنه قتل هستند.

جزئیات بیشتر قتل کارگردان مشهور و همسرش

این حادثه در مشکین دشت رخ داده است و دختر داریوش مهرجویی ماجرا را به پلیس خبر داده است. همچنین طبق اطلاع خبرنگار ایسنا به نقل از پلیس، ماجرای سربری که در فضای مجازی در حال طرح است، صحیح نیست.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های موج نوی سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.

آخرین فیلم او «لامینور» بود که در سال ۹۸ ساخته شد.

mvrTFYv2tkfz

 

فرمانده انتظامی استان البرز جزئیاتی از قتل داریوش مهرجویی و همسرش را تشریح کرد.

سردار حمید هداوند در گفتگو با ایسنا در این‌باره گفت: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجوبیی به پلیس اطلاع داده شد، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

واکنش هنرمندان به قتل مهرجویی

هداوند درباره اینکه گفته می‌شود سر مرحوم مهرجویی بریده شده است، به ایسنا گفت: این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات این پرونده با حضور تیم تخصصی پلیس تحت پیگیری است.

IMG_20231015_051339_650

 

 

روزنامه اعتماد در شماره یکشنبه خود که پیش از انتشار خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش آماده چاپ شده است، ماجرای سرقت سنتور مهرجویی و حمله فردی ناشناس به نزل آنها را روایت کرده است. هفته گذشته، پانزدهم مهرماه همسر داریوش مهرجویی در صفحه اینستاگرام خود از تهدید شخصی ناشناس با چاقو و سرقت از خانه‌شان خبر داد.

محسن امیریوسفی رییس کانون کارگردانان خانه سینما که از ساعت ۲:۳۰ بامداد یکشنبه ۲۲ مهرماه به همراه وحید موساییان و دانش اقباشاوی از اعضای شورای مرکزی کانون در محل حادثه حضور یافته بود، به ایسنا گفت که ترجیح می‌دهم جزییات این جنایت توسط نیروی انتظامی و دادستانی اعلام شود اما اطلاعاتی که در اینجا کسب کردیم، حاکی از آن است که دختر آقای مهرجویی ساعت ۱۰ شب به منزل برگشته و متوجه این فاجعه شده است. 

وی افزود: در حال حاضر، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و محل حادثه توسط نیروهای پلیس در دست بررسی است. همچنین شواهدی از احتمال سرقت وجود دارد اما در مورد اینکه اتباع غیرایرانی در این جنایت نقش داشته‌اند هنوز شواهدی در دست نیست.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • ناشناس
    0

    ممنون از ویدیوی پر محتوایتان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      نباید از این وقعات احساسی و هیجانی گذشت باید ریشه یابی شود علت و علل این همه سرقت های روز و شب این همه بی امنیتی در خیابان ها از دست سارقین و خفتگیر ها باید کارشناسی بررسی شود . وقتی با تدوین قوانین نامناسب دست و پای پلیس که مظهر امنیت است را میبندید نتیجه ان این میشود که می بینید . در تمام دنیا پلیس اختیارات بسیار بالائی دارد افراد ی که جذب سازمان پلیس میشوند از افراد اصلح و اصل و نسب دار انتخاب میشوند اموزش های مختلف میبینند و هزینه های بسیار زیادی برای قداست و اقتدار انان از بودجه مملکت خرج میشود ولی متاسفانه در مملکت ما سلیقه ای ان اختیاراتی که قانون به پلیس داده را میگیریم . و انان را وادار به انجام کارها ئی میکنیم که اصولا صلاحیت انرا ندارند ؟ اگر پلیس ضعیف باشد امنیت به هبچ عنوان در مملکت جائی ندارد . در زمان گذشته اختیارات پلیس بسیار زیاد بود و پشتیبانی از پلیس در تمام دستگاه ها بصورت منطقی بالا بود نتیجه ان هم امار سرقت روز و شب بسیار کم بود خفتگیری اصولا نبود لات بازی و چاقوکشی در حد انگشتان دستان بود و همه وسیله پلیس رصد میشدند در بزنگاه حادثه پلیس سریعا وارد عمل میشد همان افراد اندک هم دائم وسیله رئیس زندان قصر به ندامتگاه های بندر عباس و فلک الافلاک تبعید میشدند در واقع با این سیاست افسار انان در دست پلیس بود . در زمان گذشته پلیس با درجه سرهنگی با کفش راحت ورزشی در پارک ها دنبال ساقی مواد فروش بود دنبال ساقین محله ها بودند در زمان گذشته پلیس با درجه سرهنگی اولین نفری بود که در صحنه جرم حاضر میشد اولین نفری بود که مانند یک نفر درجه دار گشت زنی در خیابانها میکرد در زمان گذشته سازمان اطلاعات پلیس مانند پرسنل کلانتری ها در خیابانها گشت زنی میکردند و دوشادوش پلیس انتظامی و اداره اگاهی در خیابانها انجام وظیفه میکردند در زمان گذشته پلیس مظهر قدرت و اقتدار بود برای همین امنیت در تمام زمینه ها در جامعه مشهود بود الان اکثر پرسنل اداره اگاهی با کت و شلوار و کفش واکس زده پشت میز نشسته اند الان بودجه تنخواه برای در دست گرفتن مخبر ندارند که سریعا با دستگیری سارق پرونده را تکمیل کنند ؟ .الان جو جامعه طوری شکل گرفته مردم به پلیس پرخاشگری میکنند و اگر پلیس حسب وظیفه شخص متخلف یا مجرمی را حتی با دستور مقام قضائی بازداشت میکند بجای تشویق اورا مورد شماتت و سرزنش و توبیخ و حتی بازداشت میکنند . و باز متاسفانه در حال حاضر روحیه و نشاط و سرزندگی در پلیس بسیار پائین است . پلیس را وارد مسائلی که قانونا مربوط به او نیست وارد میکنند و جامعه را ناخوداگاه از پلیس دور میکنند در حالیکه پلیس مانند یک پدر و یک برادر و یک خواهر باید مامن امن و ارامش و امنیت برای مردم باشد . بهر صورت اگر امنیت و ارامش و اسایش در مملکت میخواهیم باید جایگاه پلیس را در جامعه با کمک دستگاههای ذیربط بخصوص قوه قضائیه انچنان ارتقا بدهیم تا شکل و قیافه جامعه بکلی عوض شود و مردم حتی متخلفین پلیس را حاشیه امن جامعه بدانند .

    • وطن پرست
      2

      با سپاس از مسولین و کاربران فهیم سایت خبر فوری،با خواندن مطلب این دوست ناشناس فکر می کنم که ایشان از نیروهای انتظامی بوده و یا به این امور آشنایی کامل دارند.به این دلیل که کاملا با اشراف به مسئله این مطلب را نگاشته اند.بنده اطلاعی از این امور ندارم ولی به عنوان یک خواننده لذت بردم،چرا که نگاه ایشان کاملا ‌کارشناسی شده بود.و در آخر اگر اراده ای برای ایجاد نظم و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی می خواهیم باید به این نوع نگاه و تفکر احترام گذاشته و از این راهکار ها استفاده کنیم.در این حیطه تلفیق تجربه و خرد نتیجه پر خیر و برکتی دارد و به قول شاعر:
      مرو راهی که پایت را ببندند
      مکن کاری که هوشیاران بخندند. یاحق

  • ناشناس
    3

    بالاخره وقتی این همه غریبه از مرزهای شرقی وارد میشن این حادثه ها هم اتفاق میافته .

  • ناشناس
    4

    وقتی باد بکاری طوفان درو می کنی!!! زمامداران احمق ما فکر می کنند شوخی است. آوردن این همه افغانی کثیف غیر قانونی برای تشکیل لشکر فاطمیون مدافع حرم انتهاش میشه این که ما خودمون الآن امنیت نداریم نون گیرمون نمیاد و ....

  • یک ایرانی
    3

    به نظر منم کار افغانیاست از خصومتی که داشتن اینکارو کردن
    از پست خانومشم معلومه که هفته گذشته تهدید شده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      افغانی برنامه ریزی و تهدید نمیکنه کار یک شبکه
      است معلوم هست کیا هستند

    • ناشناس
      0

      من هم نظرم به نظر ناشناس بسیار نزدیک و به گونه ای یکیست!!!!

  • ناشناس
    5

    کار افغانیهاست

  • عجب بابا
    3

    وقتی اینهمه مهاجربدون هیچ کنترلی واصلاً چرابایدبیاندتوی ابران مگرما وظیفه داریم که انقدرطاون بدیم اینهابااین سیل آمدن درواقع مهاجمندکسانیکه به بال وچرخ هواپیما آوبزان شدند!!!آخه باباچرامردم جلوی اینهمه بی مسئولیتی این مسئولین رانمیگیرنداینهادراین کشوربراحتی زادوولدمیکنند!!ا ای هوار ای دادبیدادآخه چرامابایدهمیشه یک گرفتاری برایماملت ایجادشوداین مهاجمان طبق نقشه غربیهاوطالبان به جهت ازبین بردن اصالت وشریعت وهویت وامنیت واقتصادو....ورودپیداکردندتایکپارچگی وقدرت مارادچارتززل نموده تاایران درآینده باحضوراینهاضعیف گردد آخه باباپرواضح چراتفکرنمیکنیم چهره شهرهای مارامغشوش کردنداینها اقوامی ایالتی ویالتی جلگه ای مذهبی متغییرطالبان صفت بوده وبعضاً جنگجو والله گرفتارمیشیم تادیرنشده تکلیف مشخص کنید!!

  • هالو
    1

    ویدیئو خیلی پر محتوا بود دولت هم بدادت رسید

  • ناشناس
    0

    همه چیز در فیلم مشخص شد!!!

  • علی
    1

    مهاجر افغانی دکتر مهندسش که نمیاد هر چی بزهکار ودزد و خلافکاره میاد انقد طرفداری میکنید از افغانیا بگید تا چار تا دکتر مهندسش بیاد

  • سجاد
    1

    انشالله یکروز افاغنه برن سراغ بانیان ورود به ایران
    تا چن سال اینده باوجود این همه افغان حتی نامی از ایران نخواهد ماند.

  • سجاد
    2

    هنوز که چیزی از قاتل گفته و کشف نشد الکی قضاوت نکنید..

  • ابل قلدت منتغه
    0

    طرف مضنون به اعتراض و ناآرامی هست
    هفت هزار بار توی تلوزین اعتراف میکنه
    اما برای برخی مشکلات دیگه
    بعد از چن سال میگن که
    معلوم نیست
    مشخص نیست
    در دست بررسی هست و ....

  • ناشناس
    0

    واقعا خبر دردناک و شوکه کننده بود روحشون شاد

  • 0

    سینمای ما هر روز داره بهترین ها رو از دست میده روحشون شاد و یادشون گرامی و نفرین بر باعث بانی این اتفاق دردناک

  • ناشناس
    0

    ای داد بیداد! اون روز اونجا هم نوشتم که هشدار اون سگ رو می بایست جدی تر گرفت! ای کاش...ای کاش یه محافظ شخصی براخودشون جور می کردند اون از خدابیامرز کیومرث پوراحمد که یه جورایی حلق اویز شد و ..پناه بر خدا!

  • ناشناس
    0

    سر بریدن نشانه بغض و کینه قوی است

    نظرات شما -
    • 0

      بله بله...به نکته ظریفی اشاره کردید! باید کنکاش کرد آیا خدابیامرز چند روز پیش جایی چیزی نگفته بوده؟!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها