کشف جسد مردی با دست و پاهای بسته در سایت پسماند آرات کوه

پیدا شدن جسد یک مرد در منطقه پسماند آرات کوه در منطقه کهریزک سناریوی مرموزی را پیش روی کارآگاهان اداره 10 قرار داده است.

کشف جسد مردی با دست و پاهای بسته در سایت پسماند آرات کوه

 ظهر امروز 22 مهرماه امسال ماموران پلیس کهریزک در جریان کشف جسد  مرد جوانی در سایت پسماند  آرات کوه  قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل با جسد مرد جوان که اهل کشور افغانستان است روبرو شدند و بررسی ها نشان از آن داشت که مرد جوان پس از قتل دست و پاهایش بسته شده و در این منطقه رها شده است.

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات در محل حاضر شوند که بازپرس جنایی دادسرای شهرری پس از بررسی جسد دستور داد تا جنازه برای تحقیق به  پزشکی قانونی  منتقل شود.

بنا بر این گزارش، تجسس ها برای چگونگی قتل و شناسایی قاتل و هویت قربانی جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • داور
    0

    ببین چه اوضاعی هست اقای وزیر تحویل بگیر هر روز چند تا قتل توسط افغانها صورت میگیره این که دیگه معلوم هست افغان بوده که توسط خودشون این کار صورت گرفته راه یاد ایرانی ها میدند مسولین همت کنید دیر بجونبیم بلا سر خودمون میاد واقعا هرج ومرج فرا گرفته همه جا را توسط این برادرهای مسلمان افغان چرا نمیرید بابا ما خودمون کم بدبختی داریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها