قتل دردناک پدر و پسر با شلیک گلوله

یک پدر و پسر قربانی عصبانیت مردی میانسال شده و جان خود را از دست دادند.

قتل دردناک پدر و پسر با شلیک گلوله

 مردی که یک پدر و پسر را با شلیک گلوله به قتل رسانده است با درخواست اولیای دم مبنی بر صدور حکم قصاص مواجه شد.

مرد میانسال که با شلیک گلوله پدر و پسری را به قتل رسانده بود با درخواست قصاص اولیای‌دم به‌زودی در شعبه‌ دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

رسیدگی به این پرونده از ساعت۱۸عصر سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه امسال و با گزارش قتل مرد ۵۳ساله و پسر ۲۵ساله‌اش در شهر چهاردانگه اسلامشهر آغاز شد.

با حضور ماموران در محل مشخص شد، حیدر و پسرش عنایت از سوی یکی از اهالی محل به نام بهرام هدف شلیک گلوله قرار گرفته و جان باخته‌اند.

متهم تحت‌تعقیب پلیس قرار ‌گرفت تا این‌که چند ساعت بعد ماموران پلیس تهران در حوالی یافت‌آباد به او مشکوک‌شده و این مرد خود را تسلیم کرد.

مأموران در بازرسی مرد‌ میانسال‌، اسلحه کمری کشف کردند که بررسی‌های بعدی نشان داد وی همان مردی است که دو ساعت و نیم قبل در درگیری پدر و پسری را با شلیک گلوله در شهر چهاردانگه به قتل رسانده است. متهم پس از انتقال به اداره پلیس با اعتراف به قتل گفت: «من و خانواده‌ام و پدر و پسری که کشته شدند داخل یک کوچه زندگی می‌کنیم. حدود یک سال قبل با هم اختلاف پیدا کردیم و همین موضوع هم باعث درگیری‌ ما می‌شد. امروز داخل کوچه بودم که با چهار نفر از اعضای خانواده آنها روبه‌رو شدم و با هم مشاجره لفظی کردیم.

عصبانی شدم و به داخل خانه‌ام رفتم و کلت کمری که ۲۰سال قبل خریده بودم را برداشتم و به داخل کوچه آمدم. من به سوی آنها شروع به تیراندازی کردم و پدر و پسر به سمت من آمدند تا اسلحه‌ام را بگیرند که از نزدیک هدف گلوله قرار گرفتند و نقش بر زمین شدند.»

پس از بازسازی صحنه قتل و تکمیل تحقیقات پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و او در حالی به زودی پای میز محاکمه قرار می‌گیرد که اولیای دم برای او درخواست قصاص کرده‌اند.

منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اگه اینجام اسلحه مجاز بود چی میشد دیگه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها