قتل مرد افغان در فرحزاد تهران

مرد جوان افغانی بعد از سرقت موبایلش در محله فرحزاد با ضربات چاقو به قتل رسید.

قتل مرد افغان در فرحزاد تهران

ساعت 5 صبح روز 22 مهرماه خبر  قتل  مرد جوان  افغانستانی  به کلانتری 163 ولنجک گزارش شد که پس از اعلام این خبر ماموران کلانتری به محل اعزام شدند.

پس از بررسی های اولیه عوامل اورژانس مشخص شد این مرد جوان با ضربات چاقو به قتل رسیده که بر همین اساس، بازپرس ویژه قتل  محمدمهدی براعه  از شعبه 3  دادسرای امور جنایی تهران  وارد عمل شده و تحقیقات لازم در خصوص چگونگی این قتل مرموز را شروع کرد.

در بررسی های اولی مشخص شد قربانی یک مرد 30 ساله و از اتباع افغانستان به نام امرالله نام است که با چند نفر از همشهری هایش در یک خانه کارگری زندگی می کرده ، گویا نیمه های شب فردی برای سرقت گوشی موبایلش به سراغش آمده و پس از درگیری باهم سارق خشن  با 2 ضربه چاقو مرد جوان را به قتل رسانده و متواری شده است.

بازپرس براعه با حضور در صحنه جرم و شنیدن اظهارات شاهدین دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و 3 نفر از افرادی که در خصوص این قتل به آنان مظنون بوده است را دستگیر و در اختیار کاراگاهان پایگاه 10 پلیس آگاهی تهران داد.

دستورات لازم  برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر و تحقیقات در خصوص این قتل معمایی ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    افغانی ها یه مشت جنایتکارن، یادمه دختری سندروم داشت برده بودن داخل یکی از باغهای تهران و بهش تجاوز کرده بودن، اینها رو نباید سر کار ببرن ، اینها که هویت ندارن هر جنایتی میکنند و فرار میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها