نقشه ماهرانه دختر جوان و 2 برادر در زورگیری وحشت آور جوان آرایشگر/ انگیزه دزدان چه بود؟

آرایشگر ورشکسته برای این‌که بتواند دوباره کارش را شروع کند‌، نقشه هولناک سرقت وسایل همکارش را با کمک برادرش و دختر جوانی طراحی و اجرا کرد.

نقشه ماهرانه دختر جوان و 2 برادر در زورگیری وحشت آور جوان آرایشگر/ انگیزه دزدان چه بود؟

اوایل هفته گذشته مرد آرایشگری با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران‌ از 2 مرد و یک زن‌ به اتهام  سرقت  مقرون به آزار شکایت کرد‌.

پرونده‌ با دستور قضایی به  پلیس آگاهی تهران  ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت‌: تلفنی و اینترنتی سفارش قبول می‌کنم. چند روز قبل زنی به من زنگ زد و گفت برادرش معلول است و به دلیل تولدش از من خواست برای اصلاح سر او به خانه‌شان بروم. به دلیل مشغله کاری نمی‌توانستم بروم اما آن زن آنقدر درباره برادر معلولش گفت تا این‌که قبول کردم و او هم ۲۰۰هزار تومان بیعانه واریز کرد.

وقتی به آدرسی که گفته بود رفتم، 2 مرد به جای آن زن دنبالم آمدند و با حمله به من کتکم زدند و کیف وسایلم را که ۱۰۰ میلیون تومان ارزش داشت سرقت کردند.

​​​​​​​ماموران از طریق حساب بانکی که بیعانه واریز شده بود توانستند صاحب حساب را که یک زن بود، پیدا کنند.‌ او به اداره پلیس آمد و در تحقیقات گفت‌: شاکی را نمی‌شناسم و از سرقت خبرندارم، پسر مورد علاقه‌ام از من خواست ۲۰۰ هزار تومان به حساب شاکی واریز کنم و از نقشه سرقت او خبر نداشتم.

وقتی معلوم شد او بیگناه‌ است و زن دیگری با شاکی تماس گرفته‌، آزاد شد. تا این‌که مرد جوان تحت تعقیب دو روز پیش بازداشت شد و در تحقیقات گفت‌: آرایشگرم و چند سال قبل‌ ورشکسته شدم. دنبال این بودم که وسایل و ابزار این کار را به دست ‌آورم و دوباره کارم را شروع کنم که با برادرم و دختر مورد علاقه او ماجرا را در میان گذاشتم و قبول کردند از آرایشگران سرقت کنیم. به بهانه‌های واهی با آنها تماس می‌گرفتیم و به محل قرار می‌کشاندیم و بعد با زخمی کردن آنها، پول و ابزارهای کارشان را به سرقت می‌بردیم.

با اعتراف وی برادرش و دختر همدست‌شان نیز بازداشت و به جرایم‌شان اعتراف کردند. اکبری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها برای رازگشایی از جرایم‌شان ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها