هر ۳ ثانیه، برقراری یک تماس با پلیس ۱۱۰

رئیس پلیس تهران از برقراری روزانه ۳۵ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبرداد و گفت: هر ۳ ثانیه یک تماس با ۱۱۰ گرفته می‌شود.

هر ۳ ثانیه، برقراری یک تماس با پلیس ۱۱۰

سردار عباسعلی محمدیان در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های انتظامی پلیس تهران بزرگ گفت: فرماندهی کل انتظامی کشور از جنس مردم، همراه مردم و همواره در تلاش برای ارتقا امنیت مردم است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در هر سه ثانیه یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس می‌گیرد، افزود: مردم روزانه ۳۵ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار می‌کنند که از این تماس‌ها ۱۵ تا ۱۷ هزار مورد، عملیاتی و به موقع رسیدگی می‌شود.

­رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: روزانه حدود ۱۸ هزار نفر به مقر‌های پلیس از جمله کلانتری، پلیس آگاهی، راهور و ... ­ مراجعه می‌کنند که این نشانه اعتماد شهروندان به پلیس است.

سردار محمدیان افزود: در ۶ ماه ابتدایی امسال، در تهران بزرگ بیش از ۱۲ تن انواع مواد مخدر، ۳۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز و همچنین بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ۵۰ درصد فعالیت پلیس پایتخت شامل خدمات انتظامی است، گفت: صدور ۳۲۰ هزار گذرنامه در ایام اربعین و خدمات نامحدود پلیس راهور از جمله اقداماتی است که فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در طول شبانه روز به شهروندان ارائه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    واقعا درسته کشور اونقدر دچار آشوب و بی قانونی شده هر ثانیه اتفاق ناجوری میفته و مردم به پلیس زنگ میزنن قدیم معتاد یکی دوتا تو محله بود وهمه میشناختن ولی الان معتاد زیاد شده و افتخار محسوب میشه وراحت خرید و فروش میکنن پخش مشروب و مواد مخدر َده شغل لاکچری بنام ساغی هر لحظه زنگ میزنن مواد و غیره سه سوته برات میارن آیا این شک برانگیز نیست چرا دولت کاری با اینها نداره...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها