دستگیری قاتل 2 مرد در فراشبند/ فرمانده انتظامی و 3 مأمور پلیس از سوی متهم زخمی شده بودند

قاتلی که مقابل اداره آب شهرستان فراشبند با کلاشنیکف 2 مرد را به قتل رسانده و 4 مأمور پلیس را زخمی کرده بود در عملیات ویژه پلیس استان فارس دستگیر شد.

دستگیری قاتل 2 مرد در فراشبند/ فرمانده انتظامی و 3 مأمور پلیس از سوی متهم زخمی شده بودند

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: این مرد ۳۲ساله در شهرستان فراشبند، در حین فرار اقدام به درگیری با مأموران انتظامی کرده بود که در این درگیری ۴ نفر از عوامل انتظامی نیز مجروح شدند.
وی با تأکید بر اینکه از لحظه وقوع حادثه، دادستان شهرستان فراشبند در صحنه حضور میدانی داشت، افزود: با تشکیل پرونده قضایی، ‌موضوع دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت و پس از شناسایی محل اختفای متهم متواری در شهرستان فراشبند با صدور دستور ورود به مخفیگاه توسط مقام قضایی، متهم در کمتر از 48 ساعت بعد از جنایت‌هایش دستگیر شد.

بیشتر بدانید: درگیری پلیس فارس با قاتل مسلح متواری

بحرینی از تأکید رئیس کل دادگستری استان فارس برای رسیدگی سریع و خارج از نوبت به این پرونده خبر داد و تصریح کرد: دستگاه قضایی حامی اقتدار نیرو‌های فراجا در راستای حفظ امنیت جامعه است و روند رسیدگی به این پرونده در دبیرخانه مدیریت پرونده‌های مهم در دستورکار نظارتی دادگستری استان قرار گرفته است.
این متهم روز چهارشنبه گذشته با اسلحه کلاشنیکف ۲ شهروند بی‌گناه را در شهرستان فراشبند به قتل رسانده و متواری شد که در ادامه و پس از اعلام خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه مطلع شدند مرد قاتل ۳۲ ساله بنا به دلایل نامعلومی مقابل ساختمان اداره آب شهرستان فراشبند و با اسلحه کلاشنیکف اقدام به تیراندازی کرده که در این حادثه 2 مرد ۳۵ و ۴۰ ساله بر اثر اصابت تیر مستقیم به قتل رسیدند و قاتل با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه به سمت کوه و باغات اطراف متواری شده بود. در ادامه درگیری و تعقیب و گریز، فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین و 3 نفر دیگر از کارکنان پلیس نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند. حال ۴ مأمور مجروح فراجا مساعد است و برای ادامه درمان به شیراز منتقل شدند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چه مملکت گل وبلبلی ساختید .البته خوداتون که تو هفت پرده و ایمن نشسته اید مردم درگیرند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها