دستگیری عاملان آتش زدن نمایشگاه خودرو در قم

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری عوامل اصلی و مظنونان آتش سوزی عمدی در بنگاه خودرو خبر داد.

دستگیری عاملان آتش زدن نمایشگاه خودرو در قم

حجت الاسلام و المسلمین غریب در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع آتش سوزی بنگاه خودرو در حوالی ساعت ۵ صبح روز ۲۴ شهریور در خیابان ۱۵ خرداد قم و بازتاب خبر آن در فضای مجازی تحقیقات فنی برای شناسایی عاملان این حادثه آغاز شد و با تشکیل پرونده و صدور دستورات قضایی بازپرس شعبه ۱۷ دادسرای قم ۴ تن از عوامل این پرونده شناسایی و روانه زندان شدند.

دادستان قم در خصوص نحوه وقوع این آتش‌سوزی بیان داشت: در ابتدا دو تن از متهمان اقدام به تهدید و ربودن نگهبان ساختمان نیمه کاره مجاور نمایشگاه با خودرو خود کرده بودند و در این حین متهمان اصلی از طریق این ساختمان، وارد پشت بام نمایشگاه شده و با استفاده از دستگاه جوشکاری هوابرش درها را بریده و وارد ساختمان شدند و پس از قطع دوربین‌های نمایشگاه با ریختن بنزین نمایشگاه را به آتش کشیدند.

پس از متواری شدن این متهمان از محل، نگهبان را در خیابان‌های اطراف رها کردند.

دادستان قم با اشاره به سرقتی بودن پلاک خودرو متهمان افزود: در این آتش‌سوزی ۸ دستگاه خودرو خارجی اعم از سراتو، بی ام و، لکسوس، بنز، تویوتا، مگان و سانتافه و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت و تمامی تجهیزات مغازه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال در آتش سوختند.

این مقام قضایی آتش‌سوزی عمدی بنگاه خودرو، آدم ربایی و سرقت را از اتهامات متهمان این پرونده دانست و گفت: تحقیقات اولیه گویای اختلافات شخصی شاکی و متهم اصلی این پرونده است.

با وجود در نظر گرفتن تمامی تمهیدات از سوی متهمان برای شناسایی نشدن و از بین بردن سرنخ‌ها و مدارک اعم از سرقت دوربین‌های مداربسته، استفاده از پلاک سرقتی خودرو، پوشاندن کامل چهره و دیگر موارد با دستورات قضایی و اقدامات تخصصی و فنی عوامل انتظامی، متهمان در اسرع وقت شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    وقتی فاصله طبقاتی زیاد شود ،میزان جرم و جنایت در جامعه افزایش خواهد یافت.
    وقتی فقرا نان برای خوردن نداشته باشند ،ثروتمندان نیز امنیت و آرامش نخواهند داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها