آدم ربایی عجیب با وسوسه ثروت مرد تهرانی

مرد 40 ساله با مراجعه به پلیس آگاهی تهران خبر ربوده شدن خودش را به ماموران گزارش کرد.

آدم ربایی عجیب با وسوسه ثروت مرد تهرانی

اواخر خرداد ماه سال جاری مردی ۴۰ ساله به نام حمید با حضور در اداره پلیس از ربوده شدنش توسط 3 مرد خبر داد و عنوان داشت یک روز در اسارت آدم ربایان بودم.

همین کافی بود تا بازپرس غلام حسین صادق زاده از شعبه 7  دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات ویژه این پرونده آدم ربایی را برای کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران صادر کند.

مرد جوان در تحقیقات ابتدایی به کارآگاهان گفت: یک سایت بازاریابی طراحی کردم و یکی از دوستانم نیز با من  در این کار شریک بود و از مردم پول می گرفتیم تا با سرمایه گذاری به آنها سودبدهیم و مدتی از این کار گذشت تا اینکه چند روز قبل در خانه بودم که زنگ خانه به صدا در آمد.

وی افزود: وقتی به جلوی در آمدم 3 مرد مرا به زور و با تهدید سوار بر خودرویشان کرده و پس از ربودنم چند برگ  سفته  به زور و تهدید امضا کردم و فردای آن روز خودرویم را به صورت وکالتی به نام آنها زدم و بعد از آن مرا رها کردند.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ فیلم  دوربین های مداربسته  در اطراف محل ربودن مرد جوان رفته و در بررسی ها صحنه ربودن مرد جوان به دست آمد که در آن دیده شد شاکی پرونده با تهدید سوار بر یک خودروی شده و او را ربوده اند.

تیم جنایی در گام بعدی با بررسی شماره پلاک خودروی آدم ربایان موفق به شناسایی صاحب خودرو شدند و خیلی زود به سراغ مرد جوان رفتند و متهم وقتی خود را در برابر پلیس دید خیلی زود پرده از ماجرای آدم ربایی برداشت.

صاحب خودرو که مرد جوانی به نام اصغر است در اعترافاتش گفت: از طریق یکی از دوستانم با نیما آشنا شدم که طلب زیادی از مرد جوانی که با  هم شریک بودند داشت و از من خواست تا به او کمک کنم تا طلبش را از شریکش بگیرد و بابت این کار 50 درصد از کل مبلغ طلبش را به من پرداخت می کند که من خیلی زود این پیشنهاد وسوسه انگیز را پذیرفتم.

او در ادامه گفت: از نیما شنیدم که چندی قبل با حمید یک شرکت سرمایه گذاری اینترنتی راه اندازی کردند و حمید بعد مدتی سهم شریکش را بالا کشیده است و نیما از من خواست تا با کمک من پولش را پس بگیریم.

وسوسه برای پولدار شدن

اصغر افزود: وقتی حمید را تحت نظر قرار دادم متوجه شدم مرد ثروتمندی است و در حالیکه نیما فقط از من خواسته بود او را بترسانم و پولش را پس بگیرم وسوسه شدم و تصمیم گرفتم پول بیشتری به جیب بزنم به همین خاطر با همدستی 2 تن از دوستانم نقشه ربودن حمید را طراحی کردیم.

وی در ادامه می گوید: با همدستانم و خودروی خودم چند روز جلوی خانه حمید کشیک دادیم و وقتی متوجه زمان خروجش از خانه شدیم همان ساعت را برای ربودن او انتخاب کرده و صبح خیلی زود حمید را جلوی در خانه اش به زور سوار ماشین کرده و او را به شهریار بردیمو  وقتی سفته ها را امضاء کرد و سند ماشین را در محضر به نام من زد او را رها کردیم و اصلا فکر نمی کردم راز این آدم ربایی فاش شود.

کارآگاهان در ادامه با اعترافات اصغر خیلی زود 2 همدستش را در 2 عملیات جداگانه و همزمان دستگیر کردند.

بازپرس  صادق زاده از شعبه 7 دادسرای امور جنایی تهران به خبرنگار رکنا گفت: آدم ربایان از فرد ربوده شده 2 فقره سفته یک میلیاردی دریافت و سند خودروی وی را نیز به نام خودشان زده اند و متهم اصلی که دستور ربایش این مرد 40 را صادر کرده متواری شده است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    امنیت بر قرار هست.خخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها