بازداشت سارقان حرفه ای خودروها در نواب تهران

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده نواب خبر داد و گفت: متهمان به 10 فقره سرقت اعتراف کردند.

بازداشت سارقان حرفه ای خودروها در نواب تهران

سرهنگ عبدالرضا محمدی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص  سرقت  از محتویات خودرو شهروندان در محدوده نواب و خیابان آزادی پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 108 نواب قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و لاستیک زاپاس آن را به سرقت می بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری نواب با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی ، در نهایت در بیست و هفتم شهریور ماه هویت و مخفیگاه متهمان را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاه  دستگیر  کردند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به 10 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده نواب اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری 108 نواب متهمان را مورد شناسایی قرار دهند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها