مرگ دلخراش یک زن زیر چرخ های کامیون در بلوار مصلی مشهد

رئیس پلیس راهور مشهد گفت: برخورد کامیون فاقد مجوز تردد از پلیس با یک زن جوان مشهدی که از بلوار مصلی عبور می‌کرد، منجر به مرگ وی شد.

مرگ دلخراش یک زن  زیر چرخ های کامیون در بلوار مصلی مشهد

به گزارش خبر فوری، سرهنگ عباس عابدینی اظهار داشت: این رخداد ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه امروز در تقاطع مصلی به بلوار چمن مشهد رخ داد.​

وی با بیان اینکه کامیون مزبور فاقد مجوز تردد از پلیس بود، گفت: جریمه تردد غیرمجاز کامیون بسیار اندک است که به هیچ وجه بازدارنده نیست و حال آنکه مردم نباید تاوان نقص قانون را بدهند.

رئیس پلیس راهور مشهد افزود: متاسفانه کامیون‌ها در حال جولان در شهر هستند، دستگاه قضا باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی خود تردد کامیون را در مشهد ممنوع کند.

سرهنگ عابدینی خاطرنشان کرد: ساعت یک و ۱۰ دقیقه بامداد امروز نیز حرکات نامتعارف یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ راکب در بلوار گاز منجر به  واژگونی  موتورسیکلت شد که یکی از راکبان جان باخت و یک نفر هم مصدوم شد.

وی گفت: دیروز نیز در خیابان‌ها و معابر شهر ۲۴۲ حادثه خسارتی و ۲۶ فقره تصادف جرحی با ۳۶ مصدوم در کلانشهر مشهد روی داده است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    کامیون ؟؟؟
    در منطقه ای که ما زندگی می‌کنیم تراکتور تردد میکنه
    در بلوار توس کارخانه رب گوجه‌فرنگی قرار داره که علاوه بر کامیون تراکتور هم تردد میکنه اون هم به تعداد زیاد و وحشتناک
    واقعا تاسف اوره
    در منطقه کاملآ شهری چنین مسائلی وجود داره

  • به کجا چنین شتابان؟؟؟؟
    0

    این جنایت مشتی بود نمونه از خروار خروار بی اعتباری انسان در جامعه ایرانی. عبور افراد از خط عبور عابر پیاده هم به معضل تبدیل شده است. مسلمان به این بی رحمی واقعا نوبر است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها