دستگیری ۸ برهم زننده نظم و امنیت حین ارتکاب جرم در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان با تاکید بر برخورد قاطع با مخلان آرامش مردم از دستگیری ۸ نفر ازبرهم زنندگان نظم و مخلان آرامش مردم در صحنه و حین ارتکاب جرم خبرداد.

دستگیری ۸ برهم زننده نظم و امنیت حین ارتکاب جرم در بوکان

سرهنگ موسی بهاری در دیدار مدیران و خبرنگاران رسانه های بوکان گفت: برقراری امنیت و آرامش برای شهروندان عزیز را وظیفه و خط قرمز خود می دانیم و باهمکاری مرجع محترم قضایی اجازه نخواهیم داد هنجارشکنان مایه نگرانی شهروندان شوند.

بهاری با اشاره به اینکه طی یک هفته اخیر ۸ نفر از مخلان آرامش مردم در صحنه و حین ارتکاب جرم دستگیر و با دستورقضایی روانه زندان شده انده تصریح کرد: به صورت شبانه روزی و با تمام توان در خدمت مردم هستیم و با افرادی که بخواهند به هرشکل ممکن و با رفتار خود حتی کوچکترین نگرانی برای شهروندان عزیز ایجاد کنند قاطعانه برخورد خواهیم نمود.

وی ادامه داد: شهروندان فهیم و بافرهنگ بوکانی  نقش موثر و بسیار مهمی در حفظ امنیت اجتماعی ایفا نموده اند و همیشه همراه پلیس در صیانت از امنیت و آرامش شهرستان بوده و هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کتیبه
    0

    به نظر من با موشک اعدامشون کنين اگه میشه تا درس. عبرتی بشه برا اختلاسگراي از خودا بيخبر ربطش چی بودو نميدونم. اسن به من چه. والا فردا میان منم ميگيرن

  • ناشناس
    0

    هی زززززرررراات.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها