رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی خبر داد:

باند جعل گذرنامه در تله پلیس

اعضای باندی که با جعل گذرنامه در یک آژانس مسافرتی فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 باند جعل گذرنامه در تله پلیس

سرهنگ گودرز داوری رئیس پایگاه سوم آگاهی تهران در این ارتباط به خبرنگار خبر فوری گفت: بر اساس خبری که به پایگاه سوم واصل شد که افرادی در یک آژانس مسافرتی اقدام به جعل گذرنامه و ویزای کشور فرانسه و مالت برای مهاجرت به کشورهای اروپایی می‌کنند، که سریعاً تیم پایگاه سوم پلیس آگاهی به محل اعزام شد و با تحقیقات میدانی و هماهنگی‌های قضائی افراد را دستگیر کردند که در حین دستگیری هم ۵ جلد گذرنامه جعلی به همراه داشتند.

وی افزود: همچنین منزل آنان مورد بازرسی قرار گرفت و چند دستگاه جعل لیبل همراه مهر جعلی و تعدادی گذرنامه جعلی کشف و ضبط شد.

سرهنگ داوری اظهار داشت: تا کنون ۱۴ نفر از شاکیان شناسایی شدند که روش کلاهبرداری به این صورت بوده که برای مهاجرت به کشورهای اروپایی مواردی از ۸ هزار یورو تا ۱۵ هزار یورو پرداخت می‌کردند و مدارک جعلی را تحویل می‌گرفتند و با مدارک ایرانی از کشور خارج می‌شدند و در کشور عمان و قطر با مدارک جعلی قصد خروج از آن کشور را داشتند که پلیس فرودگاه متوجه جعلی بودن مدارک شدند و تعدادی از شکات هم در فرودگاه بازداشت می‌شوند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در خصوص اینکه شاکیانی بودند که بدون هیچ مدرکی به پلیس آگاهی مراجعه کردند و کار آنان پیگیری شده بود، گفت: پلیس بنا را بر صحت اظهارات مراجعین می‌گذارد و سریعاً بررسی‌های میدانی را انجام و کلاهبرداران را دستگیر می‌کند.

منبع: خبرفوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها