درگیری مسلحانه در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری عاملان نزاع مسلحانه در محور آزادراه اندیمشک -پل زال در این شهرستان خبر داد.

درگیری مسلحانه در اندیمشک

سرهنگ رمضان گوروئی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره نزاع فی مابین رانندگان عبوری و شوتی واقع در آزادراه اندیمشک - پل زال که منجر به  درگیری مسلحانه  شده بود ، به محض وصول خبر و در کمترین زمان ممکن ماموران فرماندهی انتظامی بخش الوار گرمسیری به محل اعزام، ضمن دعوت منازعین به آرامش نسبت به شناسایی و  دستگیری  3 نفر از عاملان اصلی نزاع اقدام کردند.

 وی با بیان اینکه ماموران پلیس موفق به کشف یک قبضه  سلاح شکاری  از ید منازعین شدند افزود : در این ارتباط دو دستگاه خودرو توقیف و باحضور مأموران  امنیت  در محور آزاد راه برقرار شد .

فرمانده انتظامی اندیمشک در خاتمه خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس برقراری امنیت و آسایش برای شهروندان بوده و در این راه اجازه گردنکشی و عرض اندام به هیچ یک از مخلان نظم امنیت به ویژه افراد شرور را نخواهیم داد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اگه واقعا امنیت مردم خط قرمز پلیس است،چرا خودروهای شوتی بصورت ۲۴ ساعته و آشکار و علنی و جلوی چشم پلیس با سرعت مثل جن،جنس قاچاق حمل می کنند و پلیس هم هیچ مانع نمی شود،داستان چی است؟؟؟ابن شوتی ها جاده‌ای کشور خصوصا خوزستان به تهران را نا امن کرده و پلیس هم فقط آنها را نگاه می کند،نکند،کاسه ای زیر نیم کاسه ای است؟؟؟؟

  • عزراییل
    0

    پلیس چرا خودروهایی که عمدا پلاکهاشون می پوشند واز تمام علایم رانندگی عبور میکنند وبه امینت مردم آسیب وارد میکنند ،بنام شوتی که کالا قاچاق حمل می‌کنند برخورد نمی‌کنند فقط زورش به افراد عادی میرسه جریان چیه ،ایا پلیس و کسانی دیگر پشت ماجرا هستند ،،کسی هست پیگیری کند ؟؟؟؟واقعا تکلیف مردم چیست؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها