وقوع طوفان شدید در آلمان با ۱۶ مصدوم/ ویدئو

وزش طوفان شدید در ایالت‌های بایرن و بادن ووتمبرگ در جنوب آلمان علاوه بر مصدومیت ۱۶ نفر، باعث سقوط درختان، مسدود شدن جاده‌ها و اختلال در حرکت قطار‌ها شد.

وقوع طوفان شدید در آلمان با ۱۶ مصدوم/ ویدئو

وزش طوفان شدید در جنوب آلمان باعث مصدوم شدن دستکم ۱۶ نفر شد. وزش طوفان شدید در ایالت‌های بایرن و بادن ووتمبرگ در جنوب آلمان علاوه بر مصدومیت ۱۶ نفر، باعث سقوط درختان، مسدود شدن جاده‌ها و اختلال در حرکت قطار‌ها شد. بر اثر سقوط درختان در منطقه فردریشهافن حدود ۳۰۰ نفر مجبور شدند شب را در یک باشگاه ورزشی بگذرانند.

در شهر فرایبورگ آلمان، باران شدید باعث ورود آب به زیرزمین‌ها و آگرفتگی خیابان‌ها شد و عصر پنجشنبه، بیش از ۳۸۰ عملیات آتش‌نشانی صورت گرفت. حرکت قطار‌ها در شهر مونیخ به دلیل شرایط آب و هوایی اواخر عصر پنج شنبه به طور کامل متوقف شد و در روز جمعه نیز در حمل و نقل ریلی اختلالات شدید وجود داشت.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی آلمان، ممکن است در برخی نقاط در طول روز و سپس در شب تا شنبه رگبار و رعد و برق همراه با بارش شدید باران، تگرگ و وزش باد شدید با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رخ دهد. سازمان هواشناسی آلمان احتمال وقوع طوفان‌ها و گردباد‌های شدید را رد نکرد.

حجم ویدیو: 1.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54 | دانلود ویدیو
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ✌✊
    1

    بلایای خدا همینه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قابل توجه غربگداهای خودتحقیر

  • ناشناس
    1

    خدا رحم کنه فردا کیهان تیتر میزنه مدیریت طوفان به سبک آلمان با ۱۶ مصدوم ولی نمیگه که شدت و قدرت حوادث آمریکا و اروپا با حوادث روستاهای ایران فرق فوکوله

  • ایمان
    1

    ماشیناشون جالب بود

    نظرات شما -
    • ✌✊
      1

      طوفانشونم جالب بود...... درآنجا طوفان جالبه ودر ایران زلزله خدا فریاد برسد البته اگر ب فریاد برسد.....اگر....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها