واکنش دادستان طرقبه و شاندیز به خبر دستگیری 173 نفر در مهمانی مختلط

دادستان شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: انتشار مصاحبه‌ای در خصوص دستگیری ۱۷۳ نفر در سه مهمانی مختلط در این شهرستان مورد تایید نیست و تکذیب می‌شود.

واکنش دادستان طرقبه و شاندیز به خبر دستگیری 173 نفر در مهمانی مختلط

جعفری جانشین دادستان طرقبه و شاندیز نیز گفت: مصاحبه ای در این خصوص انجام نداده است.

طی ساعات گذشته خبری مبنی بر دستگیری۱۷۳ نفر در سه مهمانی مختلط در شهرستان طرقبه - شاندیز به نقل از قاضی صادقی جانشین دادستان شهرستان طرقبه و شاندیز در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شده است.

بر اساس اعلام دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان شهرستان طرقبه و شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این جمعیت در ۲ شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

همچنین اکنون ۱۵ آبادی شهرستان طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری شناخته شده و ییلاقی و گردشگر پذیر هستند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    کاری به این خبر ندارم
    ولی رستوران های طرقبه شاندیز خیلی گران حساب میکنن
    چه خبره مگه سر گردنه اس ؟!
    لطفاً رسیدگی بشه

    نظرات شما -
    • رابی
      3

      خب شما مجبور نیستی بری اونجا.تشریف ببر جایی دیگه.

  • ناشناس
    1

    فک کن جوون ایرانی هیچ سرگرمی که نداره اینستا تلگرام یوتیوب هم فیلتر سایت کارتون فیلم سریال فیلتر همه چی گرون مثلا دیگه پولت نمیرسه بری شهربازی یا بولینگ یا هر سرگرمی دیگه ای میری با دوستات خارج شهر بزنی برقصی یادت بره برادرا اونجام میان بالا سرت یعنی هرجا یه جوون یه سرگرمی داشته باشه مامورین 3 سوت بردنت 3 سوت ها خوشگذرونی برا جون ایرانی حرامه همین و بس.

  • رابی
    0

    توصیه می کنم مسئولان هر چه سریعتر مسئله حجاب را در جامعه حل کنند.متاسفانه بی حجابی زنان در جامعه باعث تحریک مسئولان می شود و مسئولان محترم نیز مجبورند سراغ باجناقشان بروند که مشکلشان را برطرف کند.
    یک آقایی می گفت که چند تا باجناق دارم که اغلب شب ها دور هم جمع می شدیم.از زمانی که این مسئله باجناق ها پیش آمده از ترس آبرو و حرف مردم جرأت نمی کنیم یک شب دور هم جمع شویم.

  • اکبر صالحی
    0

    حالا مهمانی مختلط باشه یا نباشه چه ارتباطی به بقیه مردم داره .فکری به حال مدیر کل ها باید کرد .کل ادارات کشور باید بررسی شوند .هیچکس حق ندارد در ادارات دولتی اتاق اختصاصی داشته باشد مخصوصا اینکه داخل اتاق سرویس هم باشد .کارمندان را میبرند داخل اتاق در را می بندند .نعوذ بالله چه می کنند .از آقای رئیسی می خواهم تمام اتاق های اختصاصی را مورد دید بقیه قرار دهد .من عنوان ارباب رجوع دارد هیچ اتاق در بسته ای نمی شوم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها