بازداشت عامل قتل هولناک باغ پرندگان تهران در سبزوار

مرد جوان که پس از آتش افروزی دوستش با کوکتل مولوتوف در باغ پرندگان پا به فرار گذاشته بود دستگیر شد.

بازداشت عامل قتل هولناک باغ پرندگان تهران در سبزوار

صبح روز دوشنبه 9 مرداد امسال ماجرای مرگ  سوزناک  پسر جوانی در بیمارستان به مأموران کلانتری 136 فرجام مخابره شد و در ادامه بازپرس محمد مهدی براعه دستور داد تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق وارد عمل شوند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که پسر جوان با مرد به نام بهروز اختلاف مالی داشته و مقتول از عامل این جنایت پول قرض گرفته اما موفق به بازگرداندن بدهکاری اش نشده است.

بررسی ها نشان از آن داشت که  قاتل  وقتی موفق به گرفتن حسابش از پسر جوان نشده با وی در خیابان کوهستان ، اطراف باغ پرندگان قرار گذاشته و پس از یک درگیری لفظی مرد جوان جوان اقدام به پرت کردن کوکتل مولوتوف به سمت پسر جوان می کند و پا به فرار می گذارد.

پسر جوان پس از انتقال به بیمارستان به خاطر شدت سوختگی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

تجسس های پلیسی با دستور بازپرس ویژه  قتل  برای دستگیری عامل این  جنایت آتشین  کلید زده شد و تیم جنایی پلیس آگاهی تهران با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که قاتل پس از قتل به سبزوار فرار کرده است.

همین سرنخ کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران پس از هماهنگی با مقام قضایی به سبزوار رفته و شامگاه یکشنبه 22 مرداد ماه در عملیاتی غافلگیرانه عامل این جنایت را که مردی 36 ساله است دستگیر کردند.

بنا بر این گزارش، متهم پس ازانتقال به تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    سزای بدهکار همین هست و بس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها