شلیک مرگبار مرد پاکدشتی به زنش

یک مرد جوان در جریان درگیری خانوادگی همسر خود را با شلیک ۲ گلوله به قتل رساند.

شلیک مرگبار مرد پاکدشتی به زنش

ساعت 15:40 روز یکشنبه 22 مردادماه امسال، ماموران کلانتری 107 فلسطین با تماس تلفنی  مرگ مشکوک  زن جوانی را در یکی از بیمارستان‌های تهران به قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم به همراه قاضی جنایی راهی سردخانه بیمارستان مورد نظر شدند و  جسد  زن جوانی را مشاهده کردند که براثر شلیک 2 گلوله به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول در پاکدشت مجروح و سپس به این مرکز درمانی منتقل شده اما اقدامات پزشکان فایده‌ای نداشته و نهایتا فوت کرده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، زن جوان در جریان مشاجره لفظی و درگیری خانوادگی در محله پاکدشت از سوی همسرش هدف شلیک قرار گرفته و مرد جنایتکار پس از  تیراندازی مرگبار  متواری شده است.

پس از دریافت این اطلاعات مهم،کارآگاهان پلیس  آگاهی ماموریت یافتند تا با بررسی‌های موشکافانه درباره این جنایت تحقیق و قاتل را  دستگیر  کنند.

با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای پاکدشت ارجاع شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    زن‌ها رو بکشید قصاص نمی‌شید این‌جا ایرانه...

  • ناشناس
    2

    ازدواج برای زن در این زمونه امضا کردن حکم مرگ و اگر کمی شانس بیاره بدبختی محض است
    مردی وجود نداره
    ازدواج نکنید

  • ناشناس
    1

    زنها یا به خاطر کارهای مردا دق میکنند یا از دست مردا خودکشی میکنند یا به دست مردا کشته میشن به همین راحتی تابه حال هیچ مردی رو به خاطر قتل یه زن اعدام نکردنند لابد مردا عزیزتر هستند آقایون جواب بدند

  • دومان
    0

    باید برگردیم به فرهنگ باستانی خودمان که جایگاه زن درآن بسیار بالا بود مردم در فشارند از فشار اقتصادی و اجتماعی و نبود عدالتی که دم میزنندو...البته مردان بیشتر درگیرن و این به خانواده هم میرسه و جنون رخ میده ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها