مرگ دختر جوان بعد از تزریق داروی بیهوشی

پرونده مرگ دختر جوانی که برای جراحی از بوشهر به تهران آمده بود با قرار عدم صلاحیت به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد.

مرگ دختر جوان بعد از تزریق داروی بیهوشی

بعد از ظهر شنبه هفته جاری مرگ دختری در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس جنایی تهران گزارش شد و از آنجایی که تمام مرگ‌هایی که اتفاق می‌افتد باید به بازپرس جنایی گزارش شود ماموران پلیس مرگ این دختر 21 ساله را هم به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع دادند.

بازپرس با صدور دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام معاینات دقیق و بررسی علت مرگ این متوفی دستور ثبت شکایت خانواده او را صادر کرد. خانواده این دختر از کادر درمانی بیمارستان به دلیل کوتاهی در اقدامت پزشکی شکایت و آنها را مقصر این مرگ اعلام کردند.

پدر متوفی در تحقیقات گفت: دخترم را برای جراحی به تهران آورده بودم اما ظاهرا هیچ جراحی روی او انجام نشده است و بعد از آنکه داروی بیهوشی را به او تزریق کرده‌اند دخترم فوت شده است. به همین خاطر من از کادر درمانی بیمارستان شکایت دارم.

بازپرس محمد مهدی براعه پس از دستور انجام تحقیقات اولیه پرونده را برای تحقیقات تکمیلی به دادسرای جرایم پزشکی ارسال کرد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رابی
    0

    وقتی طرف مدرک پزشکی اش را با سهمیه و رانت بگیرد و داروی بیهوشی درجه چندم چینی استفاده کند نتیجه اش می شود مرگ بیمار.
    عملیات بیهوشی میبایست توسط متخصص بیهوشی صورت گیرد.ولی متاسفانه خیلی از عمل‌های جراحی نیز توسط دکتر در اطاق عمل صورت نمی پذیرد و ریزیدنت ها بیمار را عمل می کنند و دکتر جراح از بیمار مثل موش آزمایشگاهی برای شاگردانش استفاده می کند.
    برای عمل دیسک گردن یکی از آشنایان نزد یکی از بهترین جراح های مغز و اعصاب تهران رفتم.ایشان گفتند که فقط در دو بیمارستان یکی خصوصی و دیگری بیمارستان امام خمینی عمل جراحی انجام می دهند.به بیمارستان خصوصی مراجعه کردم و گفتند که تخت خالی نداریم.با دکتر تماس گرفتم گفت بیمار را به بیمارستان امام خمینی ببر بستری کن دوشنبه بعداز ظهر عملش می کنم.به بیمارستان امام خمینی رفتم .یک اطاق کثیف به ما دادند که شیر دستشویی نیز نشتی داشت و تمام اطاق را آب برداشته بود.روز دوشنبه دکتر ما سه عمل داشت.دو عمل صبح و عمل ما بعد از ظهر.اول صبح یک خانم هم اطاق ما را بردند برای عمل دیسک کمر و عمل خیلی طول کشید.متاسفانه اون خانم به کما رفت.شوهرش نیز سر و صدا راه انداخت و گفت شکایت می کنم.دومین عمل نیز یک آقایی دیگر را بردند و اون هم عملش خیلی طولانی شد و ایشان نیز به کما رفت.حقیقت من شک کردم.با یک خانم پرستاری که اونجا کار می کرد آشنا شدم ‌.رفتم ازش پرسیدم قضیه چیه.قسمم داد گفت اگر بدانند که من به شما گفته ام اخراجم می کنند.ایشان گفت که اون جراح معروف خودش عمل را انجام نمی دهد و روی سر بیمار فقط حاضر می شود و رزیدنت ها بیمار را عمل می کنند و به خاطر اینکه رزیدنت ها وارد نیستند و دکتر به آنها توضیح می دهد که چه کار کنند مدت عمل طولانی می شود و بیمار به کما می رود.سریع بیمارم را از اونجا خارج کردم و با بعدا یک دکتر شریف و متعهد ایشان را عمل کردند.

  • ح.ن
    0

    درست میشه/ولی آنموقع درست میشه که قانون درست باشه زیر سیبلی باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها