بازداشت 2 زن کرمانی که سکه های تقلبی می فروختند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اعضای یک باند که ۱۱۵ سکه تقلبی را به طلافروشان فروخته و درصدد فروش شمار دیگری سکه تقلبی بودند، در یک عملیات پلیسی در استان دستگیر شدند.

بازداشت 2 زن کرمانی که سکه های تقلبی می فروختند

سردار ناصر فرشید در تشریح این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش تعدادی ربع  سکه تقلبی  توسط ۲ زن به یک زرگر در بازار طلافروشان کرمان، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جعل و  کلاهبرداری  پلیس آگاهی این استان با حضور فوری در بازار و جست و جوی نامحسوس، این ۲ خانم را در حال فروش سکه های تقلبی شناسایی و  دستگیر  کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به خریداری ۱۳۵ سکه تقلبی از فردی در تهران و فروش ۱۱۵ عدد از آن ها به مردم و طلافروشان در شهر کرمان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه ۲ متهم فروش سکه‌های تقلبی در کرمان ۲۰ عدد ربع سکه تقلبی دیگر کشف و یک مرد میانسال مرتبط با آنان نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به شناسایی ۶ شهروند که اقدام به خرید شماری از این سکه‌های تقلبی کرده بودند تصریح کرد: برای این متهمان پرونده قضایی تشکیل و این موضوع فوری به پلیس تهران نیز اعلام شده تا با دستگیری عاملان اصلی تهیه و توزیع سکه های تقلبی از ایراد ضرر و زیان به دیگر هموطنان جلوگیری و با پیگیری های قضایی و انتظامی بعدی نسبت به احقاق حق شکاتی که فریب سکه های تقلبی را خورده اند، اقدام شود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    احسنت

  • ناشناس
    1

    زن زندگی سکه های تقلبی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها