عامل قتل 4 مرد در کرمانشاه کشته شد

عامل قتل چهار مرد در یکی از روستاهای کرمانشاه پس از یک ماه زندگی مخفیانه سرانجام در جریان درگیری با پلیس کشته شد.

عامل قتل 4 مرد در کرمانشاه کشته شد

روز 11 تیر امسال صدای رگبار گلوله در منطقه جلالوند کرمانشاه ناگهان سکوت منطقه را شکست. قاتل مسلح در حالی که کلاشنیکف در دست داشت اعضای یک خانواده را به رگبار بست و فرار کرد.
با اعلام موضوع به پلیس بلافاصله تحقیقات جنایی آغاز شد.
نخستین بررسی‌ها حکایت از این داشت که مرد میانسال و دو پسرش و یکی دیگر از بستگان نزدیک‌شان که در جریان تیراندازی مرگبار به قتل رسیده بودند، از مدتی قبل با خانواده دیگری اختلافات قدیمی داشتند.

در حالی که هویت عامل جنایت شناسایی شده بود، تحقیقات برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه وی آخر هفته گذشته به محاصره پلیس درآمد.

سردار مهدی حاجیان در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع از نخستین ساعات وقوع جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار یگان‌های تابعه این فرماندهی قرار گرفته و اقدامات اطلاعاتی-فنی گسترده‌ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.
سرانجام پس از گذشت حدود یک ماه و با پیگیری‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی، محل اختفای متهم در یکی از ارتفاعات مناطق کوهستانی شهرستان کرمانشاه شناسایی و تیم‌هایی تلفیقی از نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه و پلیس‌های اطلاعات و آگاهی به منظور دستگیری وی به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تعقیب و گریز چند ساعته متهم در ارتفاعات کوهستانی منطقه، تصریح کرد: در حالی که متهم توسط تیم‌های عملیاتی پلیس در محاصره قرار گرفته بود، مأموران با دادن هشدارهای قانونی وی را دعوت به تسلیم شدن کردند، اما وی بدون توجه به اخطارهای پلیس با استفاده از سلاح گرم کلاشنیکف اقدام به تیراندازی به سوی مأموران پلیس کرد.
مأموران نیز متقابلاً با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت متهم کردند که در نتیجه این درگیری مسلحانه وی زخمی و بلافاصله توسط مأموران به مراکز درمانی اعزام شد، اما با وجود تلاش کادر درمان و انجام اقدامات پزشکی، متهم جانش را از دست داد.
این مقام ارشد انتظامی افزود: از متهم یک قبضه سلاح کلاشنیکف، ۲ تیغه خشاب، تعداد ۳۳ فشنگ جنگی و یک دستگاه دوربین شکاری کشف شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها