بازداشت عاملان زورگیری از یک بازیگر

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزییات شناسایی و دستگیری سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند «علیرام نورایی» کرده بودند را تشریح کرد.

بازداشت عاملان زورگیری از یک بازیگر

سرهنگ سعید دالوند در توضیح نحوه شناسایی سارقین گفت: روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه ، ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در محدوده خیابان نیاوران به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و پیش از هرگونه اقدام این افراد جهت فرار از موقعیت، آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی ادامه داد: افراد دستگیر شده برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند که در بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار مشخص شد که این دو به‌ نام‌های آرش و اشکان از سارقین زورگیر و سابقه‌دار پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند که در زمان دستگیری اقدام به ارائه هویت‌های مجعول برای خود کرده بودند.

دالوند گفت: با شناسایی آرش و اشکان به عنوان سارقین سابقه‌دار در موضوع سرقت‌های زورگیری و گردنبندقاپی، تحقیقات فنی - پلیسی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت و با جمع‌بندی قرائن و دلایل پلیسی مجبور به اعتراف به سرقت در مناطق شمال تهران شدند.

به گفته وی، با توجه به اعترافات بدست آمده از متهمین ، روز پنجشنبه مورخه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲ ، علیرام نورایی بهمراه همسرش برای شناسایی متهمین به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شده و بلافاصله پس از مواجه حضوری با متهمین، هر دو متهم را به صورت دقیق و کامل شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: خفت گیری عجیب از بازیگر سینما و سرقت گردنبند او/ ویدئو

دالوند گفت: در حال حاضر متهمین در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از آنها جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • الیاس
    0

    من هم یک راننده مست زیر گرفته بود بعد از بهبودی سه سال خودم شخصا دنبالش بودم تا گرفتمش . لطفا وقتی ماها که سلبریتی نیستیم شکایت می کنیم هم پیگیری کنید

  • زورگیر
    2

    مرض دارید میگیرید
    مملکتو در فقر فرو‌کردید
    پول نداریم،خونوادمون خرج دارن،از دارا ها ندزدیم از کی بدزدیم؟
    این بلاییه که شما سرمون اوردید
    من تو زندان راه دزدی و رورگیری رو یاد گرفتم
    تو زندان شما،پس حق ندارید ما رو بگیرید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عجب ، به نمایندگی از دزدان و سارقان حرف میزنی ؟!
      چطور برای پنج شش میلیون افغانی تو ایران کار هست ، برای شما نیست ؟؟؟؟ !!!!!!!!

  • ناشناس
    2

    حرف مفت زدن هنر نیست اقتدار پوشالی پلیس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها