راز قتل کودک درون جعبه بعد از ۶۶ سال فاش شد

در این ویدئو داستان کودک مقتولی را روایت کرده‌ایم که با بدنی زخمی و مچاله شده درون یک جعبه پیدا شد و هویت این کودک سال‌ها بعد با روشی جدید در علم ژنتیک فاش شد.

راز قتل کودک درون جعبه بعد از ۶۶ سال فاش شد

پس از ۶۶ ساله، پلیس فیلادلفیا سرانجام هویت «پسر در جعبه» را که به «کودک ناشناخته آمریکا» نیز معروف بود، فاش کرد.

در ۲۵ فوریه ۱۹۵۷ بود که جسد بدون لباس پسر چهار ساله‌ای که در یک لحاف پیچیده شده و در یک جعبه گذاشته شده بود، در منطقه‌ای جنگلی در شمال شرقی شهر پیدا شد.

دانیل اوتلاو، رئیس پلیس فیلادلفیا در این باره گفت: به نظر می‌رسید که این پسر مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از سوءتغذیه رنج می‌برد... و روشن بود که در طول زندگی کوتاه خود با وحشت‌هایی روبه‌رو شد که هیچ‌کس نباید در معرض آن قرار گیرد.

بر اساس نتیجه کالبد شکافی در سال ۱۹۵۷، این کودک مقتول ۴ تا ۶ ساله بود. اما با وجود انجام آزمایش DNA در آن زمان پلیس موفق نشد به هویت وی برسد.

به همین دلیل هویت این پسر برای چندین دهه (به مدت ۶۶ سال) معما باقی ماند و روی سنگ قبرش در قبرستان آیوی هیل فیلادلفیا «کودک ناشناخته آمریکا» نوشته شده است.

در سال ۲۰۱۹، پلیس تصمیم گرفت بقایای جسد این کودک را برای نمونه برداری دی ان ای نبش قبر کند.

سرانجام محققان موفق شدند با استفاده از تکنیک‌های جدید در پزشکی قانونی، بقایای کودک را با پایگاه‌های اطلاعاتی تبارشناسی تجاری مقایسه کند تا روابط خانوادگی افراد را آشکار کند.

نتایج آزمایش نشان داد که این کودک که جوزف آگوستوس زارلی نام داشت و اهل پنسیلوانیا بود، در ۱۳ ژانویه ۱۹۵۳ به دنیا آمده و خانواده اش به ناحیه غربی فیلادلفیا آمدند.

پلیس بدون ارائه جزئیات بیشتری در مورد این پرونده گفت که زارلی چند خواهر و برادر هم دارد که هنوز زنده هستند.

جزییات بیشتر را در این ویدئو ببینید.

حجم ویدیو: 5.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سیاوش سلطان
    1

    غربگداها خفه شدند⁉️حرفی برای گفتن ندارند⁉️⚰🔑🍵

  • ناشناس
    1

    خب دنباله اش را هم که همینجا می توانستید بنویسید. دلیلی برای اینکه بخشی را باید یک نفر از روی متن بخواند نمی بینم جز این که وقت یا اینترنت بیشتری صرف بشود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها