خواسته‌های غیراخلاقی از دختر جوان بعد از اغفال اینستاگرامی

مردی که از طریق اینستاگرام دختری را اغفال کرده و با تهدید درخواست‌های غیراخلاقی از او دست دستگیر شد.

خواسته‌های غیراخلاقی از دختر جوان بعد از اغفال اینستاگرامی

دختری جوانی چند روز قبل به پلیس فتا پایتخت رفت و مدعی شد فردی ناشناس در فضای مجازی با اغفال وی اقدام به اخاذی از او کرده است.

این دختر گفت: در شبکه اجتماعی اینستاگرام با شخصی بسیار خوش‌صحبت و به ظاهر محترم آشنا شدم و روز به روز ارتباط ما با یکدیگر نزدیک‌تر شد تا جایی که این فرد کاملا اعتماد من را جلب کرد و کاملا مطابق مرد رویاهایم بود.

من علاوه بر رمز اکانت اینستاگرامم، تصاویر خصوصی‌ام را نیز برایش فرستادم. بعد از گذشت مدتی درخواست‌های غیراخلاقی و نامتعارف وی شروع شد و تهدید می‌کرد اگر به او پول ندهم تصاویرم را علاوه بر صفحه خودم در کل اینستاگرام پخش می‌کند.

کارشناسان پلیس فتا بعد از دریافت این شکایت اقدامات خود را آغاز کردند و پس از بررسی همه جوانب پرونده و بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی سایبری موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند. با تحقیقات گسترده در فضای مجازی ضمن به دست آوردن اطلاعات هویتی متهم پس از تشریفات قضایی مجرم را در یکی از مناطق غربی تهران بزرگ دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ هرگونه جرمی را رد می‌کرد اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار کرد صرفا با انگیزه کسب مال دست به این اقدام زدم و از عمل خود پشیمان هستم.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    فقط اعدام.

  • ناشناس
    3

    خودتان هستید بیشرفهای مسلمان نما

  • ناشناس
    0

    چقدر پوچ ‌و مسخره کلا افکار مثل فضای دروغ مجازی هم مجازی شده تو اینستا آشنا شدم دیدم مرد رویا های منی بعد رمز اینستا روهم بهش دادم فردین بازی

  • ناشناس
    1

    از عمل خود پشیمانم ؟!
    بله البته زمانی که به دست پلیس دستگیر می‌شوید

  • اسی
    1

    اینجاس که میگن کرم از خود درخته، واسه چی عکسها خصوصی ات رو فرستادی واسه یه مردی که کاملا
    نمی شناسیش!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها