اعتراف به قتل خواهر بر سر ارثیه خانوادگی

مردی که متهم است خواهرش را بر سر ارثیه خانوادگی به قتل رسانده، پس از سه ماه به جرمش اعتراف کرد.

اعتراف به قتل خواهر بر سر ارثیه خانوادگی

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور‌گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اول اریبهشت‌ماه امسال کارکنان یکی از بیمارستان‌های تهران، پلیس را از مرگ مشکوک زنی جوان باخبر کردند.

با حضور پلیس در بیمارستان مشخص شد که زن ۳۵ ساله با آثار جراحت ناشی از ضربات چاقو و سوختگی در نقاط مختلف بدن به بیمارستان منتقل شده و به دلیل شدت جراحت جانش را از دست داده است.

همچنین معلوم شد که برادر ۴۰ ساله‌اش هم در جریان حادثه دچار سوختگی شده و در بیمارستان بستری است. بعد از تأیید این خبر، بازپرس ویژه قتل به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، پرونده با موضوع قتل تشکیل شد و برادر مقتول مورد تحقیق قرار گرفت.

او در شرح ماجرا گفت: «ما ساکن محله‌ای در جنوب تهران هستیم. ساعتی قبل داخل خودروی خواهرم نشسته بودم و داشتیم با هم درباره موضوع خانوادگی حرف می‌زدیم.

خواهرم مدت‌هاست از مشکلات روحی رنج می‌برد و کنترل زیادی روی رفتارش ندارد. بعد از کمی حرف زدن او کنترلش را از دست داد و عصبانی شد.

پس از آن بطری بنزین را که داخل خودرو داشت برداشت و روی خودرو ریخت تا آن را آتش بزند.

من پیاده شدم تا مانع کارش شوم، اما مقداری بنزین روی خودش ریخت و مقداری از آن هم روی لباس‌های من ریخت. با این حال خواهرم فندک زد که هر دو دچار آتش‌سوزی شدیم، اما او فوت شد.»
در شاخه دیگری از بررسی‌ها و از آنجا که مرد میانسال نتوانست دلیلی برای آثار جراحت‌های ناشی از ضربات چاقو روی بدن خواهرش مطرح کند، کارآگاهان پلیس در این باره تحقیقات بیشتری انجام دادند.

بیشتر بدانید: اعتراف عجیب برادر در قتل آتشین خواهرش

آن‌ها با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند روز حادثه زن جوان سوار بر خودروی شخصی‌اش در حال عبور از خیابانی حوالی خانه‌شان بوده که برادرش از راه می‌رسد و راه او را سد می‌کند، سپس خواهرش را به زور از خودرو بیرون می‌کشد و بعد از مشاجره او را با ضربات چاقو هدف قرار می‌دهد.

پس از آن پیکر زخمی خواهرش را دوباره پشت فرمان خودرو می‌گذارد و با پاشیدن بنزین او را آتش می‌زند که با توجه به گستردگی دامنه آتش خودش هم دچار سوختگی می‌شود.»
در حالی که متهم در جریان تحقیقات بعدی جرمش را انکار می‌کرد، مأموران پلیس وی را بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم در جریان تحقیقات فنی به قتل خواهرش اعتراف کرد و گفت: «روز حادثه خواهرم سوار بر خودروی شخصی‌اش در حال عبور بود که راهش را سد کردم.

ما از مدتی قبل بر سر ارثیه خانوادگی اختلاف داشتیم. وقتی پیاده شد سر این موضوع با هم درگیر شدیم که من عصبانی شدم و با چاقو چند ضربه به او زدم. بعد هم روی خودرویش بنزین پاشیدم و ماشین را به آتش کشیدم که به دلیل شدت آتش‌سوزی هر دو دچار سوختگی شدیم، اما خواهرم فوت کرد.»

منبع: روزنامه جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها