شلیک مرگبار به مرد ایرانشهری در حیاط خانه اش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند ایرانشهری پس از یک ماه فرار در شهرستان ایرانشهر خبرداد.

شلیک مرگبار به مرد ایرانشهری در حیاط خانه اش

سردار دوستعلی جلیلیان بیان داشت: در 9 تیرماه سال جاری طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر  قتل  شهروندی در روستای شهردراز شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آن شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان  سیستان وبلوچستان در ادامه افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول توسط فردی با اسلحه کلت کمری در حیاط منزلش به قتل رسیده و قاتل از صحنه جرم متواری شد و کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای  دستگیری  او آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه، چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی سرنخ هایی از محل اختفاء متهم بدست آورده، که در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی پس از 1 ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر شد.

سردار جلیلیان با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی(قتل) با توجه به روبرو شدن با ادله و مستندات پلیسی، افزود : اختلافات قبلی علت و انگیزه قتل بوده است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها