دستگیری کلاهبردار50 میلیاردی قبل از فرار از کشور

کلاهبردار حرفه‌ای که قصد خروج از کشور را داشت، در اجرای نقشه فرار ناکام ماند و دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار50 میلیاردی قبل از فرار از کشور

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی‌پور، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: با وقوع یک فقره کلاهبرداری از فردی تحت عنوان سرمایه گذاری و مشارکت مالی  در یک شرکت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک مرد میانسال با چرب زبانی از شاکی پرونده تحت عنوان سرمایه‌گذاری و مشارکت مالی، مبالغ زیادی دریافت و کلاهبرداری کرده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات علمی، هویت کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی پی بردند متهم قصد دارد تا از طریق مرز هوایی کشور را ترک کند که در ادامه وی توسط کارآگاهان در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازداشت شد و متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه تقی پور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 50 میلیارد ریال اعلام کردند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    عجب خودی نبوده اگر حق و حساب آقایان را داده بود الان اون ور آب بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها